Reviews over Bayerisch Gmain

Een heerlijk hotel in een mooi gebied

arie koolmees,
    29-9-2011

We waren enkele dagen in de omgeving van Salzburg. De stad is prachtig. Breng ook een bezoek aan een mooie plek, met vreselijke herinneringen, nl Berchtesgaden het adelaarsnest van Hitler. Ook de Konigsee is prachtig. Het hotel verdient waardering, een gastheer en een gastvrouw die hun vak verstaan, goede bedden, goed sanitair en handdoeken, alles heel schoon, de hond is welkom en een voortreffelijk ontbijt. Om de hoek zit een warme bakker, heerlijk koffie gedronken met iets lekkers er bij!.

Aardig vakantiehuis, uitstekende ligging wat het is voor

sarah,
    25-8-2007

Aardig vakantiehuis, uitstekende ligging wat het belangrijkste is voor ons. Genoeg ruimte en tuintje. Zeer bejaarde eigenaresse waar je niet veel van moet verwachten

Zeer mooi hotel meteen zeer goede ligging (rustig en toch

Wouter Claeys,
    15-7-2007

Zeer mooi hotel meteen zeer goede ligging (rustig en toch overal dichtbij). Wij zaten in een ferienwoning die goed verzorgd was (klein beetje verouderd, typisch Duits eigenlijk) met een leuk terras en prachtig zicht. De uitbaters waren zeer vriendelijke en aangename mensen. Het ontbijtbuffet die we er namen was in orde. En dit alles voor een zeer zachte prijs.

Bayerisch Gmain scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews