Hotel Waldhotel Seebachschleife

Hotel Waldhotel Seebachschleife
6,9

• Ligging t.o.v. pistes6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Waldhotel Seebachschleife voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Waldhotel Seebachschleife in het Nederlands

niks mis mee

ad verhagen
7-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

eten en drinken en slaapgelegenheid was allemaal goed , en je hoort er mij dus ook niet over klagen

Prima gastvrij hotel met goede keuken.

Corry
6-5-2017

Ontvangen met welkomstdrankje en ook afscheidsdrankje. Het eten was heerlijk, echte beierse specialiteiten, b.v. mierikswortelsaus en schweinegebrat. voldoende keus. Personeel kan zeker wel lachen (dit in tegenspraak met andere reviews) wij kregen zelfs extraatjes van Gabriel en mochten voorproeven, hahaha. lekker Hallenbad en sauna.

De douche was erg klein, maar wel goed warm water. Neem touwtje of elastiekje mee om douchekop vast te zetten.

Oude reviews (archief)

Zeer gedateerd hotel

graaf
4-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

5 dagen geweest ontbijt was super diner heel matig waren met bolderkar. Een keer aardappelen salade gehad nooit meer bijgevuld eten vaak lauw.omgeving super personeel niet vriendelijk

goed hotel en goede service

koppelaar
    22-5-2016

Waren daar met een busreis. Prachtige omgeving. Inboedel en kamer wat verouderd. Vriendelijke ontvangst en bediening. Uitgebreid ontbijt en diner prima verzorgd. Lekker zwembad.

Niet voor herhaling vatbaar

Jenny
    29-11-2015
    • Ligging t.o.v. pistes1

Wij zijn hier met een busreis naar toe geweest. Hotel ligt ver van alles gelegen. Weinig tot niets te doen. Verouderd hotel.

Gedateerd hotel .

Korrie
    12-9-2015
    • Ligging t.o.v. pistes10

Ik heb met mijn moeder 5 dagen mogen genieten van de schitterende omgeving Eissenstein.

Ons verblijf in Waldhote Seebachschleife is ons best wel goed bevallen het is een echt familiehotel en de eigenaar is behulpzaam en aardig wat wij niet van het personeel konden zeggen.

Niet klantvriendelijk een goedemorgen stond niet in het woordenboek.

Het ontbijt buffet was goed en voor elk wat wils.

Het avondeten was niet altijd warm .

En wat ik heel storend vond is dat je heeel snel door moest eten want alles werd in een rap tempo opgediend.

Al met Al hebben wij ons best vermaakt.

Simpel, verwacht niet te veel

Carla
    23-7-2015

Zeer gedateerd hotel, mijn zoon had een een-persoonskamer met tv alleen aan de tv zat geen kabel. De kamer van mijn man en mij had 2 ramen waarvan er maar 1 een gordijn had. Eten is simpel maar wel lekker en bediening is snel en afstandelijk. De vlonder op het terras is rot. Als je niet te veel verwacht is het wel te doen

middelmatig hotel

cees deij
    20-7-2015

dit hotel is gedateerd personeel niet klant vriendelijk

service is bij het personeel een vies woord.

eten is goed.

kamers schoon.

Erg klein gehucht

frans en ans
    13-8-2011

Simpel hotel, je bent erg gebonden aan het hotel, 's avonds kun je niet weg om te wandelen. Personeel wil graag vroeg naar bed en kijkt bij iedere bestelling op de klok. Ontbijtbuffet erg eenvoudig, nooit een variatie. Broodjes waren erg taai. Mevrouw niet erg vriendelijk, zij komt uit Tsjechie (misschien beter haar talen leren). Diner: weinig variatie in saladebuffet, dit werd ook niet bijgevuld. Keuzemenu was eenvoudig maar voor "grote" eters, of een dag actief bezig zijn, misschien te weinig. Voor excursies moest men soms lang reizen.

Een heerlijke ervaring

Bert en Joke Coldenhoff
    13-3-2011
    • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben genoten van dit (enigszins gedateerde) hotel, al maakten we ons van tevoren wel zorgen nadat we heer in Zoover van meerdere gasten de negatieve beoordeling lazen.

Ontbijt en diner heerlijk - kamers lekker schoon - familie Pfeiffer erg aardig - goede informatie en tips gemoedelijke sfeer.

Sauna en zwembad heerlijk, wel zeer eenvoudig.

Tip voor hotel: Handdoeken service voor sauna en een douche in de afgesloten saunaruimte.

Heerlijke wandelingen direct vanuit het hotel.

Bert en Joke Coldenhoff

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldhotel Seebachschleife in Bayerisch Eisenstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldhotel Seebachschleife zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Waldhotel Seebachschleife scoort een 6.89 uit 10 op basis van 26 reviews.