Hotel und Brauereigasthof Kaiserdom

Hotel und Brauereigasthof Kaiserdom

Kleine hotelsWeer vandaag24°

We hebben een aantal aanbieders voor und Brauereigasthof Kaiserdom voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel und Brauereigasthof Kaiserdom in het Nederlands

Prima hotel, dichtbij de Autobahn

J.F.Wiertzema
24-11-2009

Goed hotel aan de rand van de stad Bamberg en dichtbij de Autobahn. Voorkeur genieten de kamers aan de achterzijde van het hotel ivm verkeersdrukte aan de voorzijde! Goede, smaakvolle Duitse keuken. Juiste prijs/kwaliteitverhouding

Gereisd Met partner in januari 2009

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesKluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresGaustadter Hauptstraße 26 96049(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel und Brauereigasthof Kaiserdom in Bamberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel und Brauereigasthof Kaiserdom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.