Gasthof Schwabenhof

Gasthof Info

Meer gasthofinfo

3 reviews over Gasthof Schwabenhof

• 10Ruud31-01-2016

Perfect voor het maken van motortochten.

mooie grote kamer. uitstekend ontbijtbuffet. ook heel erg mooi om van hieruit wandel tocht te maken. voor motorrijders is dit een ideale Gasthof, de Riedbergpas loopt langs de Gasthof,super om te rijden.

• 9van Elst25-07-2011

op zoek naar een heerlijke vakantie

dan is dit wat U zoekt laat U verwennen zowel Zomers als in de winter in hotel/app Gasthof Schwabenhof in Balderschwang ook prachtige plaatsen voor de camper zijn daar beschikbaar, voorzien van Sanitair de accommodatie ligt in een stuk prachtig natuur Een geslaagde vakantie begint in Alpengasthof schwabenhof Hotel/app het hotel staat midden in de prachtige natuur van Balderschwang ook beschikbaar camperplaatsen voorzien van Sanitair Ook Bikers zijn hier welkom de eigenaar organiseerd ook mooie biker touren in de zomer is het een prachtig wandel paradijs en waar U nog kunt genieten van de rust en de natuur en in de winter,is het een ski paradijs , met de skipistes voor de deur met het gastvrije Alpengasthof Schwabenhof voor een geslaagde vakantie de camperplaatsen zijn voorzien van Stroom gebruik van Sanitair in het hotel elke dag verse broodjes

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 8Lei12-08-2010

Mooie plek

Hotel ligt aan de voet van de Rietbergpas,naast de skilift en is goed te bereiken. Voor motorrijders een mooie plek om bergpassen in Duitsland en Oostenrijk te rijden. Voor wandelaars een mooi wandelgebied. Rondom het hotel liggen almweiden met koeien en de bijbehorende vliegen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

0 tips over Gasthof Schwabenhof