Hotel Reichel's Parkhotel

Duitsland, Beieren, Bad Windsheim

8Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Reichel's Parkhotel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Reichel's Parkhotel

• 8melitamulder01-04-2013

Gastvrij hotel 5 minuten van de Franken-Therme

Rustig hotel met familiale sfeer in het Kurpark op 5 minuten lopen van de Franken-Therme, 10 minuten van station en 15 minuten van het centrum.

De inrichting van het hotel dateert uit de jaren tachtig, maar er is wel gratis WIFI op de kamers, alles wordt grondig schoongehouden, het ontbijt wordt goed verzorgd en eigenaar en personeel zijn bijzonder hartelijk, gastvrij en klantvriendelijk.

's Ochtends hangt er beneden een heerlijke geur van vers gebakken taart: de Kaffee und Kuchen voor het café worden ter plekke gebakken. Ze smaken net zo lekker als ze ruiken, dus Reichel's Cafe is ook een prima adresje voor een kop koffie met een stuk taart na een wandeling in het Kurpark. Ze hebben ook een kleine lunchkaart.

Alleenreizend

1 tip over Hotel Reichel's Parkhotel

• melitamulder, 01-04-2013

Reichel's Parkhotel is slechts 5 minuten lopen van de Franken-Therme, een wellness center met een groot zoutmeer dat ook een ambulante behandeling voor psoriaris-patiënten (Photo-Sole-Therapie) aanbiedt.

0 vragen over Hotel Reichel's Parkhotel

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken