Hotel Pyramide Bad Windsheim

Hotel Pyramide Bad Windsheim

Weer vandaag27°

We hebben een aantal aanbieders voor Pyramide Bad Windsheim voor je op een rij gezet:

Neckermann
Neckermann

1 review over Hotel Pyramide Bad Windsheim in het Nederlands

Prima hotel voor een short break

George
3-8-2018

Ontvangst had iets enthousiater gekund. Verder alleen maar lof over het personeel, zowel in de bediening als de kamermeisjes. Het eten is er voortreffelijk, erg smaakvol. Prima hotel voor een korte break. In het dorp zelf is weinig te beleven. Echter steden als Nurnberg, Wurzburg, Rotenburg am Tauber en Arnbach liggen binnen 45minuten rijafstand. Verder is het Frankenbad, dat direct met het hotel verbonden is, een pre.

Gereisd Met partner in juli 2018

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pyramide Bad Windsheim in Bad Windsheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pyramide Bad Windsheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.