Bed and Breakfast Dietlein

1 review over Bed and Breakfast Dietlein in het Nederlands

7 km van Bad Windsheim

Diana Hooyberghs
18-6-2009

Zeer verzorgde B&B. Vlakbij Bad Windsheim, maar meer dan de helft goedkoper dan in de stad. Charmant dorpje waar verlorengewaande tijden nog te bekijken zijn. Vlakbij de B&B een wijnboer met heerlijke wijnen (Nähr). Grote kamer, grote badkamer, alles onberispelijk zuiver. 10+++++++++++++++++

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Dietlein in Bad Windsheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Dietlein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.