Hotel Resi von der Post

Kleine hotelsWeer vandaag12°5°
Hotel Resi von der Post

1 review over Hotel Resi von der Post in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooie ligging aan de Tegernsee. Zeer gastvrij.

Toos Heller
29-8-2010

Zeer gastvrij hotel met goede, schone kamers. Het onbijt is zeer goed en de kok, tevens eigenaar, verstaat zijn vak. Wij overnachtten hier op de heen- en terugreis naar Italie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Resi von der Post in Bad Wiessee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Resi von der Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.