Hotel Margarete

Kleine hotelsWeer vandaag24°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Margarete voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Margarete in het Nederlands

Modern ingericht pension

Frank
16-6-2017

Dit pension ligt iets uit het centrum en heeft moderne kamers met groot balkon. De badkamer van kamer 6 is netjes, maar klein. Gemiddeld ontbijt.

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesSchoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Margarete in Bad Wiessee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Margarete zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.