Bad Tölz

Vakantie in Bad Tölz

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Bad Tölz

Reviews over Bad Tölz

• 7Jurgen29-07-2015

Een Beierse beleving

Ben je op zoek naar een dirndl-jurk of lederen hose vind je hier zeker je ding. Op de verkeersvrije hoofdstraat kan je er lekker Kaiserschmarnn eten op één van de terrasjes.

• 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

juli 2015

• 9Eckhard03-02-2014

Bad Tölz ist immer eine Reise wert.

Eine Stadt mit Herz und Niveau. Es ist immer etwas los, ob Konzerte, Wanderungen, Kultur, ob Eishocky oder Tölzer Knabenchor. Ich komme gerne wieder

• 4Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Alleen gereisd in december 2013

• 10Demmel Josef17-12-2013

Schöne Ausflüge nach Bad Tölz

Hatten eine sehr schöne Zeit auf dem Campingplatz Demmelhof. Und waren daher auch öfters in Bad Tölz . Wir fanden es sehr schön, vorallem die Atmosphäre in der Historischen Marktstrasse. Fanden das Rafting auf der Isar sehr toll und können es nur empfehlen.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

juli 2013

• 9henk28-10-2013

een plaats om terug te komen

We komen hier al wel 15 jaar telkens enkele dagen als we op reis met de camper door Duitsland reizen. We overnachten dan op de camping bij Fall in de gemeente Lenggries

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7Schoenmaekers29-07-2012

Mooi plaatsje, maar niet onze favoriet.

Je hebt 1 straat in het centrum met terrasjes en beschilderde huizen. Aan de overkant van de rivier (kuurgedeelte) heb je ook nog enkele restaurants. Veel winkels met traditionele klederdracht. Toch vooral op Duitse kuurgasten afgestemd. Toeristische winkeltjes vind je er niet zo. Wij hadden heimwee naar Füssen waar we 2 jaar geleden waren en dat veel meer toeristische gezelligheid heeft.

• 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

juli 2012

• 9wolfgang zender26-02-2012

eine Reise wert

ein sehr schöner, idylisch typisch bayerischer Ort

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 8folieske24-04-2010

Hoog en laag, maar de moeite

veel hoogte en laagte verschil. Elegante stad. Zeker niet vergeten een bezoek te brengen aan de Kalvarieberg, daar staat de liefelijkste maar vreemdste kerk ooit gezien. Mooie schilderingen aan de huizen. Gratis stadsplan bij de toeristische dienst op de marktplaats.

• 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in april 2010

• 9VICENTE MOLINA06-10-2008

Ciudad para volver a visitar.

Una ciudad bella y acogedora. Su gente amable, servicial y educada. Población respetuosa e identificada con la naturaleza. ¡Envidiable!!. Una ciudad muy bien atendida a nivel de servicios, hospedaje, hoteles y restaurantes. Vale la pena visitarla y volver a ella cuando se quiera disfrutar de paz, naturaleza y conocer buenas gentes.

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving