Hotel Relexa Hotel Bad Steben

Hotel Relexa Hotel Bad Stebenstersterster

10Fenomenaal

Score uit 1 review

Duitsland, Beieren, Bad Steben

Op vakantie geweest naar Relexa Hotel Bad Steben?

10Fenomenaal

Score uit 1 review

We hebben een aantal aanbieders voor Relexa Hotel Bad Steben voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

1 review over Hotel Relexa Hotel Bad Steben

• 10renske02-11-2006

geweldig hotel om helemaal tot rust te komen.... mooie kamers en zeer vriendelijk personeel. de vele wandelingen die mogelijk zijn in dit dorp beginnen in het kur-park achter het hotel. verder is daar ook de VVV waar veel info is te vinden, tevens ook mogelijkheid voor gebruik van internet. Vanuit het hotel worden verscheidene excursies georganiseerd. een groot gedeelte daarvan in het weekend zodat men makkelijk met het kuur programma mee kan doen. deze excursies zijn niet duur! bv een dag excursie naar dresden voor 15euro. met rondleiding en zeer goede buschauffeur.

tja, gewoon een aanrader om helemaal tot rust te komen!

oh ja, kom je niet voor het kuren en mogen er kilo's bij... ga dan naar conditurei wittmann... heerlijk taart!

Gereisd met familie in augustus 2006

• Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
      • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis

• Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaBio sauna, Finse sauna, Koolzuurbad, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden