Hotel Kurhotel & Kursanatorium Bad Stebener Hof

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kurhotel & Kursanatorium Bad Stebener Hof in Bad Steben, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kurhotel & Kursanatorium Bad Stebener Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Kurhotel & Kursanatorium Bad Stebener Hof