Reviews over Bad Steben

Een paradijs op aarde.

joske,
    2-5-2012

Het hotel ligt in een rustig natuurgebied. Niks in de directe omgeving, alleen rust en stilte. s'Morgens wakker worden met de eekhoorntjes, konijnen en de fluitende vogeltjes. Het restaurant brengt zeer verzorgde, heerlijke schotels aan een ongeziene lage prijs. Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid en heel lekker en er heerst een gezellige familiale sfeer. Zeker een aanrader. Wij gaan er zeker terug.

geweldig hotel om helemaal tot rust te komen

renske,
    2-11-2006

geweldig hotel om helemaal tot rust te komen.... mooie kamers en zeer vriendelijk personeel. de vele wandelingen die mogelijk zijn in dit dorp beginnen in het kur-park achter het hotel. verder is daar ook de VVV waar veel info is te vinden, tevens ook mogelijkheid voor gebruik van internet.

Vanuit het hotel worden verscheidene excursies georganiseerd. een groot gedeelte daarvan in het weekend zodat men makkelijk met het kuur programma mee kan doen. deze excursies zijn niet duur! bv een dag excursie naar dresden voor 15euro. met rondleiding en zeer goede buschauffeur.

tja, gewoon een aanrader om helemaal tot rust te komen!

oh ja, kom je niet voor het kuren en mogen er kilo's bij... ga dan naar conditurei wittmann... heerlijk taart!

Bad Steben scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews