Camping Bad Staffelstein

2 reviews over Camping Bad Staffelstein in het Nederlands

Eenvoudige camping, mooie omgeving

Ida
12-7-2016

Eind juni bezochten we deze camping. Het was behoorlijk druk en er zijn geen afgebakende plekken. Het sanitair is eenvoudig en minimaal voor het aantal campinggasten. De omgeving is mooi. Prachtig naastgelegen park, meer en kuuroord. Bij de ingang van de camping is een zwembad.

Gereisd met partner in juni 2016

campeerplekken klein, omgeving maakt veel goed

marja_vdbroek
13-8-2011

campingplaatsen erg klein en kaal voor trekkers. sanitair e.a. voorzieningen en omgeving maken veel goed. Mooi thermenterrein, overdekt zwembad naast camping en meer met ligweide. Stadje op loopafstand. Coburg en Bamberg aanraders. Goed eten voor een schappelijke prijs op thermenterrein. Veel campinggasten komen voor het kuuroord.

Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bad Staffelstein in Bad Staffelstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bad Staffelstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.