Hotel Alpenrose

Hotel Alpenrose
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenrose voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Alpenrose in het Nederlands

Große Enttäuschung

Brigitte Lang
30-9-2010

Es wurde ein Doppelzimmer bestätigt und ein Einzelzimmer mit Zusatzbett zum teuren Preis vom Doppelzimmer zur Verfügung gestellt. Bei Nachfragen hieß es, das wäre in der Hochsaison so üblich.

Am Telefon wurde ausdrücklich die ruhige Lage betont. Bei Ankunft war rundum eine laute Baustelle.

Das Frühstück war dürtig und sah bereits um 9.00 Uhr ziemlich "abgegriffen" aus.

Leuke stek, rustig gelegen.

Marco
19-5-2010

Prachtige omgeving, nabij Salzburg. Kehlsteinhaus op 15 minuten rijden, natuurpark köningsee op 15 minuten. Kortom genoeg te doen om er even eruit te zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenrose in Bad Reichenhall, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenrose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpenrose scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.