vakanties Bad Reichenhall

Reviews over Bad Reichenhall

Een verborgen Beiers juweel!

Alexander Vervoordeldonk,
    28-8-2017

Het hotel ligt in een fraaie wijk met mooie panden. Ontvangst zakelijk en beleefd. Er wordt een Staatsbad Gastkarte verstrekt met allerlei voordelen. Het is raadzaam vroeg te arriveren in verband met het beperkt aantal parkeerplaatsen bij het hotel. De kamers zijn proper en compleet ingericht. Enkele kamers hebben een (ruim) balkon met zitjes. Het hotel beschikt over een bescheiden zwembad en sauna. De wifi is goed. Het restaurant is helaas niet altijd geopend. Gelukkig ligt het hotel vlakbij het elegante centrum. Daar zijn voldoende restaurantjes te vinden. Het ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. Het hotel ligt naast de ‘Koniglicher Kurgarten Bad Reichenhall’. Het terrein omvat badhuizen, een overdekt groene wandelpromenade en een schitterend park met veelkleurige planten en bloemen, een fontein en zelfs een concertzaal waar een klassiek concert kan worden bijgewoond.

Fantastisch hotel zeker boeken

Mirian,
    19-8-2017

Dit hotel ligt op 2 minuten lopen van het bekende kurpark en 5 minuten lopen van het centrum. Ondanks dat je overal zo dichtbij bent, merk je daar in/bij het hotel niets van. De kamers, het hotel zelf alles is brandschoon. Het ontbijt is super en het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. In mijn ogen is dit hotel minimaal 3 sterren.

Een huis waar men zich thuis voelt

Henk Abels,
    29-6-2016

Het huis van Christa Mauerer is de thuishaven voor de verwende toerist. De vakantie woningen en de pensionkamers voldoen aan alle normen, dit samen met de prachtige tuin en de adviezen van de vrouw des huizen, maakt het geheel tot geslaagde vakantie.

Super!

Miek,
    21-2-2016

Heerlijk en vooral ruim appartement. We waren op doorreis naar de wintersport en dus maar 1 nachtje. Heel goed ontvangen, alles keurig schoon. Lekkere handdoeken en schone bedden. Heerlijk ruime douche. Evt volgende keer zeker weer!!!

Mooie plek en ruime appartementen.

Dave,
    7-8-2014

De appartementen bevinden zich in een gasthuis dat gerund wordt door een familie. De appartementen zijn ruim, schoon en volledig ingericht, maar wel wat ouderwets. De bedden liggen goed en de omgeving is prachtig. Parkeren is gratis.

Bad Reichenhall scoort een 9,1 uit 10, op basis van 14 reviews