Reviews over Bad Oberdorf

Aanrader

J. Maatjes,
    24-2-2014

Aanrader voor wandel, fiets, of langlaufvakantie (als er sneeuw is, wat bij ons niet zo was. In Oberjoch is wel sneeuw. Voor fanatieke alpine skiërs is dit een minder gebied. Het appartement is zeer aan te raden.

topper

maarten,
    21-2-2013

Heerlijk Hotel,

Al drie jaar teruggekomen voor een skievakantie. Lekker eten,mooie kamers, skiepas en bus bij de prijs in begrepen.

uitmuntende gastvrijheid in sfeervol familiehotel

familie de Kievit,
    27-2-2012

Manfred Wehn en zijn team van Alpenlandhotel Hirsch staan voor service en gastvrijheid. Alles is mogelijk, of het nu om aanpassingen op het menu gaat of parkeren van de auto, men is altijd even behulpzaam. Het eten is voortreffelijk. Wij, gezin met drie jonge kinderen, hadden 2 hotelkamers naast elkaar met half-pension. Iedere ochtend een goed ontbijt en 's avonds genieten van vlees, vis of vegetarisch. De kinderen aten alles mee, en anders was een aanvullende wens geen enkel probleem.

De kamers worden iedere dag schoongemaakt (!).

In de kelder bevindt zich welness en sauna bij de prijs inbegrepen.

De kinderen kunnen zich vermaken in speelkamer met poolbiljard, dart en tafelvoetbal of spelletjes.

De rodelbaan in de buurt kent drie afdalingen (geel, blauw, rood). Eindpunt van de 'rode' komt dichtst bij hotel in de buurt. Wij liepen hiervandaan naar hotel terug. Neem je eigen slee mee, anders moet je de huurslee terugbrengen naar startpunt bij de gondel (20 min. lopen).