Reviews over Bad Kohlgrub

Zeker voor herhaling vatbaar.

Geri en Ton,
    3-1-2013

Haus Schön, gevoerd door mevr Schön is een vrijstaand huis in Bad Kohlgrub, waarin 1 en 2 persoons kamers verhuurd worden, incl ontbijt, de inrichting doet wat gedateerd aan. Alles is zeer schoon en bij de kamer huur is een ontbijt inbegrepen. Wij waren er enkele dagen tussen kerst en oud en nieuw van 2012. Wij gaan zeker terug. Kenmerken: zeer hartelijke warme eigenaresse, veel waar voor je geld (€22,- pp incl ontbijt)

nieuwe start voor bestaand hotel

germau,
    7-8-2011

Het hotel is onlangs overgenomen door een Griek.

Ze hebben het geheel een opfrisbeurt gegeven en dat is wel te zien.

We hadden geboekt ivm de W-lan , maar dit bleek jammer genoeg niet te werken op onze laptop. Volgens de gastheren móest dit wel aan onze laptop liggen !

Met een stuk draad konden we uiteindelijk in de lobby wel aan de slag.

(op ons volgende vakantieadres werkte ons ding weer probleemloos draadloos)

De Keuken is nu ook half duits / half grieks ...... onze tip : Grieks bestellen want o.a. de tzaziki en de giros is perfect.

De schitzel bestellen we er niet weer, dat is geen hoogstandje in die keuken.

De kamers waren overigens prima ingericht en schoon. !

geweldig leuk huis

Mieke,Franck en de hond Mazzel,
    24-5-2011

het was gewoon geweldig,leuke vriendelijke eigenaren,goed appartement,leuk ingericht,keuken had alles wat nodig was,prachtig uitzicht,veel wandelroute`s,Munchen 70 km,kasteel neuschwanstein 25km,garmischpartenkirchen 30km.Echt er is zoveel te zien en te doen in de buurt,dat we zeker nog terug gaan,hond welkom,geschikt voor wandelaars,rustzoekers,cultuurzoekers mensen met kinderen,of een hond.alleen niet voor mensen die slechter te been zijn(helaas)want de omgeving is natuurlijk aan de voet van de alpen,zou er kunnen wonen.Gewoonweg geweldig zie een paar voorbeeld foto`s

het eten was lekker ,maar in de desserten was te weinig en

luyckx karine,
    10-7-2008

het eten was lekker ,maar in de desserten was te weinig keuze en te dikwijls hetzelfde.

De vriendelijkheid van het personeel was echt super.

De kamers waren ruim en zeer proper.

Prachtig gebied om gaan te wandelen.

Bad Kohlgrub scoort een 8,7 uit 10, op basis van 3 reviews