Camping Park Bad Kissingen

Laatste review

Echt een aanrader.

Kees,
14-7-2017

Keurig verblijf en zeer gastvrije mensen !

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

5 reviews over Camping Park Bad Kissingen in het Nederlands

Echt een aanrader.

Kees,
14-7-2017

Keurig verblijf en zeer gastvrije mensen !

Gemoedelijke kleinschalige camping

Adri
5-8-2014

De camping sluit aan op het uitgebreide park dat doorloopt naar het centrum. Bad Kissingen staat bekend om z'n heilzame waterbronnen, verwacht dus geen bruisend stadscentrum. Juist daarom een bijzondere stad voor een paar dagen. De brug nabij de camping kan voor sommigen als storend worden ervaren. Personeel heeft alle tijd en de prijs is passend. Er is een "biergarten" met een beperkte kaart van goede kwaliteit. Niet echt geschikt voor kinderen.

Het is een leuke camping dicht bij de stad. Zwembad ligt niet op de camping maar de gemeentecamping ligt 1 km verderop. Mooi zwembad trouwens. Ontvangst was slecht, de eigenaar gaf op de cm aan waar de caravan gestald moest worden en zei dat we echt niet konden rijden met de caravan en dat we er niets van snapten.... En daar betaal je dan voor als gast...

Wel een mooie ligging aan het park en je loopt zo de stad in.

prettige camping

Fam. Roescher
31-8-2012

We hebben hier een nacht gestaan, mooie camping, schoon sanitair, vlotte eigenaar .En erg leuk op loop afstand van bad kissingen.

2007

Campingpark Kissingen was voor ons als een warm bad

j.p. van der steen
23-12-2007

Campingpark Kissingen was voor ons als een warm bad. De vriendelijkheid van eigenaar Laudenbach en de gemoedelijkheid waren super

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park Bad Kissingen in Bad Kissingen (Rhön), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park Bad Kissingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.