Hotel Frankenland

Wellness hotelWeer vandaag28°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Frankenland voor je op een rij gezet:

Neckermann
Neckermann

Nog geen reviews over Hotel Frankenland

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenPeuterbad
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsApotheek, Bloemenwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaBio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Frankenland in Bad Kissingen (Rhön), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Frankenland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.