vakanties Bad Kissingen (Rhön)

Reviews over Bad Kissingen (Rhön)

Echt een aanrader.

Kees,
    14-7-2017

Keurig verblijf en zeer gastvrije mensen !

Wauw

Josefien,
    18-3-2017

Super hotel! Erg genoten.

Gemengd gevoel

Chris1233,
    21-8-2016

We zaten in het hoofdgebouw. Toch zit je dan niet direct bij alle faciliteiten zoals het restaurant en moet je regelmatig met de lift/trap. Het restaurant was prima. Het terras was relatief klein.

Voor de kinderen (9 en 13) was er voldoende te beleven. De indoor-speelhal was goed verzorgd. Het zwembad was ook prima. Kids konden chillen in een tienerkamer. De borg voor de Playstation was wel aan de hoge kant, maar wel fijn dat de mogelijkheid er was. WiFi is tegen betaling. We hebben er 3 nachten gezeten en dat was mooi.

Het gemengde gevoel komt vooral door de aanwezigheid van de vele ouderen. Het lijkt wel alsof dit voor hen een soort goedkoop kuuroord is. De bubbelbaden etc. zijn vooral door hen in gebruik. Om 10 uur 's avonds verwachten ze absolute stilte.

Bad Kissingen zelf is een leuke plaats. De bus stopt voor de receptie en brengt je naar het centrum. Vanuit het hotel is het 10 minuten lopen naar een burchtruïne.

heel fijne vakantie

Lieve,
    3-6-2016

Hotel is netjes, alles verzorgd, vriendelijk personeel. Zwembad was proper, maaltijden verzorgd en lekker, keus genoeg (buffetmaaltijden). Vanuit het hotel krijg je een gratis pas voor de bus naar het centrum. Ideaal met kinderen. (zowel lagere schoolkinderen als tieners) Er is een aparte tienerkamer met playstation etc, heel mooi ingericht). Voor herhaling vatbaar. vergelijking prijs kwaliteit : super !

Voor herhaling!

Esther,
    27-10-2014

Wij zijn in de herfstvakantie voor de 3e keer naar dit hotel geweest en hebben weer een heerlijke week gehad. De kinderen hebben zich super vermaakt in het zwembad, speelhal en bij de animatie. Het eten was weer heerlijk en buffetten worden de hele tijd goed bijgevuld. Het personeel is ontzettend vriendelijk, niets is te veel. Leuke uitstapjes in de omgeving.

Echt een week om lekker tot rust te komen.

Bad Kissingen (Rhön) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 28 reviews