Bad Kissingen (Rhön)

We hebben een aantal aanbieders voor Bad Kissingen (Rhön) voor je op een rij gezet:

Neckermann

vakanties Bad Kissingen (Rhön)

Neckermann

Reviews over Bad Kissingen (Rhön)

Een echt Bade-ort

Adri,
    5-8-2014

Bad Kissingen is een kuurort, bekend om z'n heilzame waterbronnen. Geen vertier maar mensen die rust zoeken. De stad is daarop helemaal ingericht. Voor ons niet de reden om voor Bad Kissingen te kiezen maar meer om de sfeer en de prachtige parken en omgeving. Natuurlijk zijn er wel terrasjes en kun je er heerlijk eten en drinken voor een zeer nette prijs.

Gereisd met partner in juli 2014

Mooi, maar niet voor jongeren die willen uitgaan.

Brunein,
    28-7-2014

Ik heb niet de indruk dat er een bruisend nachtleven is. Op cultureel vlak en op vlak van sfeer heeft het wel veel te bieden. Mooi gelegen!

Kortom: niets voor de uitgaande jeugd. Wel ideaal voor mensen met kleine kinderen en senioren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Leuk stadje in een mooie omgeving

J. Willems of Brilman,
    17-7-2009

Bad Kissingen is een leuk, gezellig druk stadje met name voor ouderen. Het is een goede uitvalsbasis om leuke, bezienswaardige plaatsen te bezoeken, zoals Würzburg, Bamberg, Nürnberg en Rothenburg ob der Tauber (een stadje met een Middeleeuwse sfeer).

Gereisd met partner in juli 2009

een verademing

h. wessel,
    12-7-2009

juni 2009 bad kissingen 1 week.prachtig centrum met groot verzorgd kurpark met dagelijks kurconcerten.alles ziet er schoon en verzorgd uit; evenals ons verblijf in hotel haus maria amalie, op steenworpafstand van het prachtige centrum. een klooster waar ca. 12 nonnen verblijven met eenvoudige doch uitstekende hotelvoorziening & verzorging, met een prachtige kloostertuin. waar vindt men zo iets nog pal in het centrum. hier geniet je de rust, gastvrijheid, prima sfeertje en vriendschap. voor 55+ een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2009

rustgevend

ria vanwetswinkel,
    19-4-2009

Uitstekende plaats om je batterijen op te laden. Heel mooie stadje, erg proper. We zijn er voor de tweede keer geweest en gaan zeker nog terug. We verbleven in hotel sonnenhugel maar gaan volgende keer in een hotel dichter bij het centrum. Je kan er ook lange fietstochten maken. Het stadje Bamberg (80 km van Bad Kissinge)n) is zeker de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd met partner in april 2009
Bad Kissingen (Rhön) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 28 reviews