Sorteren

vakanties Bad Kissingen (Rhön)

Reviews over Bad Kissingen (Rhön)

Kuuroord

Agathe
    8-9-2014

Leuke gezellige stad, het is een bekend kuuroord.

Een echt Bade-ort

Adri
    5-8-2014

Bad Kissingen is een kuurort, bekend om z'n heilzame waterbronnen. Geen vertier maar mensen die rust zoeken. De stad is daarop helemaal ingericht. Voor ons niet de reden om voor Bad Kissingen te kiezen maar meer om de sfeer en de prachtige parken en omgeving. Natuurlijk zijn er wel terrasjes en kun je er heerlijk eten en drinken voor een zeer nette prijs.

Mooi, maar niet voor jongeren die willen uitgaan.

Brunein
    28-7-2014

Ik heb niet de indruk dat er een bruisend nachtleven is. Op cultureel vlak en op vlak van sfeer heeft het wel veel te bieden. Mooi gelegen!

Kortom: niets voor de uitgaande jeugd. Wel ideaal voor mensen met kleine kinderen en senioren.

Bad Kissingen (Rhön) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 28 reviews