Hotel Familotel Krone

Anders

Al 3 keren TOP

Bernard
13-1-2013

Waren hier al 2 maal in de zomer geweest. Nu dus in de winter.

De natuur heel anders kunnen beleven.

Opnieuw zeer leuk in dit super hotel, in het rustig dorpje. Ideale uitvalbasis voor de o zo mooie streek. Iedereen zeer gastvriendelijk.

Spijtig dat in de winter veel rond het skiën draait en dat er voor de rest minder activiteiten waren dan in de zomer. Wie zijn kleine kinderen hier wil leren skiën, ideaal.

Leuke week in een prachtige omgeving

Lehaen Bernard
31-8-2010

We zijn al in meerder hotels van deze keten geweest en dit is een van de betere.

Eten en service zijn prima, kinderanimatie was in orde. Veel te doen in het Hotel en ook daarbuiten. Je merkte wel tijdens het eten dat er veel mensen, net als wij, niet in het Hotel maar in het dorp een kamer of appartement hadden. Dan was het zeer druk en hectisch. Eetruimte was dan te klein en je kon niet echt genieten van het heerlijke eten.

Indien je wil pony of paard rijden, best op voorhand boeken. Zat ook al vol toen we aankwamen. Gaan zeker nog terug naar de streek en of Hotel.

Ontzettend leuk hotel, zeer kindvriendelijk

Christel
14-8-2009

Kerst 2008 hebben we doorgebracht in dit hotel. We hadden een appartement in het aangrenzende gebouw. Nadeel daarvan is dat je voor het ontbijt en avondeten wel even naar buiten moest om in het hotel te kunnen eten. Skilessen voor de kinderen waren GEWELDIG goed geregeld. Enig nadeel dat ik kan bedenken is dat je voor een beetje piste met de auto moet. Dorpje zelf stelt niets voor.

2007

Hotel Krone in Unterjoch is aangesloten bij de Duitse Hier

fam. Van der Horst
21-5-2007

Hotel Krone in Unterjoch is aangesloten bij de Duitse Familotel keten. Hier garanderen ze o.a. een uitgebriede kinderopvang als je daar behoefte aan hebt.

Er zijn nieuwbouw kamers op zeer korte afstand van het Hotel. Het hoofdgebouw is al wat ouder maar netjes bijgehouden en bovenal schoon. Er is een mooie saunaomgeving alleen jammer dat het zwembad op afstand is.

Het eten is eenvoudig maar er is een uitgebreide keuze en de kwaliteit is goed. De omgeving geeft voldoende gelegenheid tot leuke uitstapjes en mooie wandellingen. Zelf zijn we naar Legoland geweest en hebben we kastelen in de omgeving bezocht. Het hotel heeft een stal met paarden en pony's, super voor de kinderen.

Vermeldenswaard is de servicegerichtheid en vriendelijkheid van het personeel. Zo kom je het maar zelden tegen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Familotel Krone in Bad Hindelang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Familotel Krone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.