Hotel Berg & Wellnesshotel Edelsberg

Kleine hotelsWeer vandaag18°5°

We hebben een aantal aanbieders voor Berg & Wellnesshotel Edelsberg voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Berg & Wellnesshotel Edelsberg in het Nederlands

Met jonge kinderen

Rustig gelegen Berghotel

Remco
28-10-2011

Hotel Edelsberg is zeer rustig gelegen buiten de bebouwde kom. Het is een prima hotel voor mensen die rust zoeken. Het ontbijt & avondeten is uitstekend. Door de enigzins afgelegen ligging ben je wel aangewezen op de auto om overdag activiteiten te ondernemen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berg & Wellnesshotel Edelsberg in Bad Hindelang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berg & Wellnesshotel Edelsberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.