Hotel Schloss Bad Griesbach

Onvoldoende

1 review over Hotel Schloss Bad Griesbach in het Nederlands

Alleen met ontbijt boeken !

harri otten
29-7-2012

Geboekt via een touroperator voor begin juli 2012. Mooie schone kamers en een prima ontbijt. Maar het beloofde keuzemenu bestond niet en het voorgeschotelde leek wel chappi, maar men kreeg volgens directrice slechts 6 euro p.p. van de touroperator. Dus tijdens "diner" opgestapt en in het dorp prima gegeten. Bijna geen gasten en misschien moest daarom de "directrice"bijna alles alleen doen en was ze daardoor extra onvriendelijk. Zwembad (pomp kapot ?) zag er niet uit en was niet te gebruiken. Wifi alleen op de benedenverdieping. Kinderspeeltuin stelde niets voor.

Gereisd Met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schloss Bad Griesbach in Bad Griesbach im Rottal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schloss Bad Griesbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.