Hotel Glockenspiel

We hebben een aantal aanbieders voor Glockenspiel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Glockenspiel in het Nederlands

Heerlijk hotel met zeer vriendelijk personeel

Marcel de Jong
12-10-2016

Bad Griesbach Therme is een dorp op zich met heel veel hotels en appartementen.

Glockenspiel Therme is een vreselijk leuk hotel voor een leuke prijs, met vreselijk aardig personeel, goed eten en heerlijke zwembaden.

Als je een combinatie zoekt van een Golf en Therme vakantie dan is dit de ideale plaats en hotel om te verblijven in zuid Duitsland.

Met 6 golfbanen in de regio en bij alle hotels baden en sauna's is het een geweldige regio om ff te relaxen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Glockenspiel in Bad Griesbach im Rottal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Glockenspiel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Glockenspiel scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.