Camping Kaiser Camping Outdoor Resort

74 reviews over Camping Kaiser Camping Outdoor Resort in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Ellen-Mieke
26-5-2018

Op doorreis deze camping aangedaan. Voorheen ook al geweest, toen heette het Tenda camping. Ligging uitstekend vlak bij de grote weg. Je kan aangekoppeld blijven staan als je dit wil. Sanitair is uitstekend. Eetgelegenheid ook prima.

Als je hier langer wilt blijven vanwege de prachtige omgeving zou ik de eigenaren aanraden wat afscheidingen te plaatsen op de kampeer plekken. Het ziet er naar mijn mening wat te open uit.

camping oké maar.....

Maria
16-10-2017

Wij hebben deze camping gebruikt als doorreiscamping maar zijn wel enkele dagen gebleven. In 2011 zijn we hier ook al eens geweest en hadden de beste herinneringen aan het restaurant en biergarten. Dat viel dus nu echt wel tegen. Er was een nieuw restaurant aan de andere kant van de camping. We waren heel laat aangekomen en zijn nog voordat we de caravan geplaatst hadden gaan eten omdat het restaurant anders dicht zou zijn. Aldaar waren ze heel stug. Omdat we dorst hadden zijn we naar 15 min. zelf iets te drinken gaan halen maar dat kregen we niet, ze kwamen het wel brengen. We waren volgens hun toch pas aangekomen. Vervolgens hebben we nog 10 minuten gewacht. Daarna kwam het bestelde eten wel heel vlug maar dat was heel erg zout. Toen we naar de toilet moesten werden we verwezen naar de toiletgebouwen op de camping??? Al met al een tegenvaller. We zijn de volgende dag dus ergens anders gaan eten en hebben op de camping alleen iets gedronken maar moesten nog langer wachten dan de dag ervoor.

Vervolgens hadden we een onverlichte plek waar we in het donker de caravan moesten stallen. De volgende morgen bleken we dan ook in een modderpoel te staan. Toen we 2 dagen later wilden vertrekken kwamen we daar dus niet meer uit en met veel hulp om ons heen is dat dan gelukt. Gevolg een uur later vertrokken dan onze bedoeling was. Jammer. We hadden hele goede ervaringen maar met de nieuwe naam is niet alles beter geworden. Toiletgebouwen en zwembad was dik in orde.

Niet aan te raden

Hackerbilly
24-9-2017

Camping heeft 2 douchegebouwen stond bij de oude zelden zo iets jaren 50 meegemaakt. Gelukkig was ik op doorreis.Maar zou hier echt niet langer willen zijn.

Grote camping die over het algemeen bekend staat als doorreiscamping. Dat vonden wij wel jammer want in die 2 weken hebben wij wel tig verschillende buren gehad.

Toch hebben wij hier 2 weken gestaan en ons prima vermaakt. Zwembad op de camping is prima, bij slecht weer wordt de kap er over heen geschoven maar ook de camping in het dorp is erg mooi (je krijgt kortingsbonnen bij aankomst bij de receptie). IJssalon in het dorp heeft heerlijk ijs !

Restaurant op de camping is op zich prima maar op drukke dagen (zaterdag en zondag) laat de kwaliteit wat te wensen over. De camping is een goede uitvalsbasis om diverse activiteiten te ondernemen, bij de receptie ligt een hele batterij aan folders. De omgeving rond de camping is ook erg mooi ! Ik heb er veel hardgelopen en mijn man veel gefietst. De beek Jenbach stroomt naast de camping en daar hebben onze kinderen zich ook goed in vermaakt.

Er wordt 1x per dag schoongemaakt in de toiletgebouwen, dat is ok maar campinggasten zijn af en toe gewoon te beroerd om een borstel door de pot te halen en hun troep op te ruimen, jammer. Douches zijn heerlijk, krachtige straal !

En iedere ochtend heerlijke verse broodjes met een leuke boodschap op de zak !

Hele prettige doorreiscamping

Fam. Wiersma
21-8-2017

Mooie omgeving, dichtbij de snelweg (maar niet op hoorafstand), hele persoonlijke service, overzichtelijke plaatsen en 's morgens heerlijke broodjes.

Erg leuke camping

H.
11-8-2017

Wij hebben hier 2 weken gestaan tot volle tevredenheid.

+ punten:

Kindvriendelijk manege op de camping, leuk zwembad voor de warme dagen, leuke speeltuin, mooie uitvalbasis voor dagtripjes, schoon sanitair (ook al wordt het maar 1x per dag schoongemaakt), aardig personeel dat graag bereid is te helpen, kleine indoorspeeltuin, ruimte om binnen te koken en te eten bij slecht weer

- punten:

Plekken zijn krap, (wij stonden op het tentenveld), restaurant sfeervol maar idd een veredelde snackbar (overigens was het eten wel goed van kwaliteit), animatie enkel Duits en weinig variatie in programma, voor langere termijn minder leuk voor de kinderen omdat de meeste kinderen 1 nacht blijven

Al met al vonden wij de omgeving rondom de speeltuin het gezelligste ogen. Sommige plekken zijn wat afgelegen.

Prima camping voor op doorreis

Michel
6-8-2017

Hebben hier op de heenreis één nacht door gebracht en dat is ons goed bevallen. Camping is goed bereikbaar vanaf de snelweg (8). Zwembad was voor de kinderen heerlijk na een lange dag in de auto.

Massaal, Onpersoonlijk

Martijn
12-7-2017

Bij aankomst kregen we een plaats toegewezen. Zelf een plekje uitzoeken was niet mogelijk want alles was gereserveerd. Omdat de toegewezen plaats ver weg was in een hoekje tussen allemaal vaste gasten hebben we gevraagd of we een plekje vooraan konden krijgen. hier was nog zeker 50% vrij. We kregen bij uitzondering een plaats toegewezen, deze plaats had een dikke laag grind als ondergrond. de helft van de haringen kregen we de grond niet in en lekker in het gras spelen was er voor onze kinderen van 1 en 3 niet bij. Het uitzicht bestond uit de vuilstort.

Gedurende ons verblijf zijn de meeste veel mooiere plaatsen om ons heen leeg gebleven dus waarom we daar niet mochten staan blijft een raadsel.

De omgeving en het (kleine) zwembad icm mooi sanitair (niet alle gebouwen) maken wel wat goed maar nog steeds vinden we de kwaliteit niet in verhouding met de prijs. Ook de prijs in het restaurant (nou ja afhaalkeet) is met 4,- voor een bakje slappe koude friet aan de hoge kant.

Een prima camping

dick.n
11-7-2017

De ligging van de camping is erg goed voor dagtrips. Prima sanitair en in het voor seizoen echt niet duur. Een aanradertje...

Oude reviews (archief)

Net niet

Fred Ensink
29-9-2016

Heen en terug naar/van Italie hier overnacht.

Pluspunten :

-ruime plekken (mits niet aangekoppeld)

- goed/schoon en ruim sanitair.

- mooie ligging en omgeving ( tip : tandradbaan wendelstein : niet goedkoop, maar wel bijzonder(mooi))

MInpunten :

- Horeca : pas om 17.00 uur open en deze camping onwaardig ( soort snackbar : beperkte kaart, eten zelf halen en afruimen, geen toilet, onvriendelijke bediening)

- zwembad vies (grote, vieze zwarte rand bij oppervlakte)

- prijs : € 64,- voor 2 nachten( eind aug,) : incl.'kurtax'

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kaiser Camping Outdoor Resort in Bad Feilnbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kaiser Camping Outdoor Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kaiser Camping Outdoor Resort scoort een 7.56 uit 10 op basis van 78 reviews.