Camping Kaiser Camping Outdoor Resort

Weer vandaag-2°-6°
Camping Kaiser Camping Outdoor Resort
6,8

Omschrijving
Kaiser Camping Outdoor Resort in Duitsland is vooral geschikt als doorreiscamping of om een paar dagen te verblijven. De voorzieningen zijn wat gedateerd, maar wel aanwezig. Zo vind je op de camping een zwembad, meerdere sanitairgebouwen en een chillruimte voor de kids. Gelegen op drie kwartier rijden van München.
Laatste review

Verschrikkelijk!!

Stephan Hogeveen,
7-9-2018

Zeer onvriendelijk ontvangen. Als je een eigen onderneming hebt moet je volgens mij je gasten koesteren en niet onbeschoft behandelden. Ze hadden om 10 uur geen broodjes meer. Voor een meer prijs van 15 euro konden we broodjes krijgen. Ik raad iedereen aan deze camping te mijden. Nog nooit zoiets meegemaakt!!

Kenmerken

7-9-2018

Degelijk

Marc Brink,
21-8-2018

Kaiser Camping is een degelijke camping. Prima receptie waar je bij aankomst zeer gastvrij wordt ontvangen. De camping bestaat uit allerlei veldjes waarin vaste gasten met kampeerders wordt gecombineerd. Het toiletgebouw bij het zwembad is prima, de andere zijn zeer gedateerd en niet altijd even schoon. Zwembad, chillruimte en andere voorzieningen zijn verouderd en niet uitnodigend. Beekje bij de camping is mooi en ook de omgeving nabij de camping is de moeite waard. Toch is het een camping voor een paar dagen en als doortrekcamping geschikt.

Voor 1 nacht prima, 4 sterren? Nee!

A. Roelofsen,
13-8-2018

Prima doorreiscamping, niet al te duur. Netjes maar sterk verouderd sanitair.

4 sterren klopt totaal niet, het terrein is rommelig. De meeste plekken zijn verdeeld in pleintjes, helaas is de ondergrond van stukken steen ( nagenoeg geen gras ).

Veel oude en verwaarloosde vaste stacaravan. Chill/indoorspeeltuin sterk verouderd. Restaurant hebben wij geen gebruik van gemaakt.

1 (jonge) dame erg onvriendelijk bij de receptie. Wij snappen niet waar die 4 sterren en de naam resort vandaan komt want dit klopt niet met de werkelijkheid.

Zoals gezegd, prima voor 1 nacht.

Fantastische overnachtingscamping

Lisette,
10-8-2018

Wij gingen naar deze camping voor een overnachting. Bij aankomst heel aardige ontvangst en een plekje geregeld om aangekoppeld met caravan te blijven staan aan het begin van de camping.

Top sanitair, heerlijke douche en schoon. Broodjes kan je tot 21;00 bestellen dus erg fijn als je wat later aankomt. En vanaf 7:00 kun je de broodjes ophalen. Hele leuke zak met broodjes ontvangen met de tekst "Gutenmorgen familie....."

De camping ligt dicht bij een net vernieuwde supermarkt (Prechtl) waar wij nog even snel onze boodschapjes hebben gehaald.

Al met al een top camping, zeker voor 1 overnachting.

Heel aangenaam en rustig

Inge meeussen,
8-8-2018

We zijn met 7, met onze grote kinderen, dus we hebben plaats nodig. Door de staanplaatsen in ronde velden, kregen we de nodige ruimte en rust, ondanks de grootte en drukte van de camping. De camping en zijn ligging waren heel aangenaam, baantjes trekken in het koele zwembad in de ochtend, de wandeling naar het dorpje, het beekje waar we doorheen konden waden. De streek viel ons mee, met mooie wandeltochten. Voor ons gezelschap was de camping prijs/kwaliteit echt top.

Aanrader voor gezinnen!!!!

Suzanne,
1-8-2018

Superschattige camping. Klein, 2 douches, 2 wc's per geslacht. alles overzichtelijk. Schoon. Eigenaar vraagt 'avonds bij elke plek hoe het gaat. Supergroot zwembad naast camping. Vrije toegang. Geen hectiek. Alleen maar lof.

Nooit meer!

Fam. Kramer,
30-7-2018

Wij gingen naar de Kaiser resort camping. De naam 'resort' is zwaar overtrokken. Het is een standaard camping met relatief klein vierkant zwembad zonder toeters en bellen.

Sanitair is schoon. Entree is 'stressig' in hoogseizoen. 1 dag eerder weg doen ze moeilijk over..

Voor ons een fijne camping

Albert K.,
5-7-2018

Twee jaar geleden stonden we hier bij toeval een week een dat was ons zeer goed bevallen (zie recensie 2016). Dit keer weer gebruikt als doorreiscamping. Konden helaas niet langer blijven, we moesten naar huis. Dat hadden we best nog graag gewild, want opnieuw was het er prima toeven. Natuurlijk, het is een grote camping en het zal er in het hoogseizoen wel druk zijn, maar zo in het laagseizoen? Heerlijk. Een wandelrondje over de camping leerde dat het zwembad er nog kraakschoon bij lag, toiletgebouwen tip top in orde, en de vriendelijkheid van het personeel nog steeds top. Gelet op wat de omgeving zo al te bieden heeft (zeker ook voor fietsers!) is en blijft het voor ons een aangename stek op de landkaart. Ook in de nabije toekomst zullen we er gegarandeerd weer een paar dagen gaan staan. Tip: kies een plek op de wat verder gelegen velden: hele grote plaatsen!

Volgend jaar weer....

Guus1007,
2-7-2018

Super..

Geweldige ontvangst bij aanmeldbali.

Mooie ruime plaatsen

Schone sanitairgebouwen, 7 stuks verdeeld over camping.

Mindervaliden-sanitair ook schoon.

Iedere dag verse broodjes te bestellen.

Kleine winkel voor vergeten dingen

Eetgelegenheid goed, echter wel weinig keus op het menu

Receptie open van 7 - 22 uur; winkel open van 7 - 23 uur

Indien nodig wordt je geholpen met alles

Voor herhaling vatbaar

Ellen-Mieke,
26-5-2018

Op doorreis deze camping aangedaan. Voorheen ook al geweest, toen heette het Tenda camping. Ligging uitstekend vlak bij de grote weg. Je kan aangekoppeld blijven staan als je dit wil. Sanitair is uitstekend. Eetgelegenheid ook prima.

Als je hier langer wilt blijven vanwege de prachtige omgeving zou ik de eigenaren aanraden wat afscheidingen te plaatsen op de kampeer plekken. Het ziet er naar mijn mening wat te open uit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kaiser Camping Outdoor Resort in Bad Feilnbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kaiser Camping Outdoor Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.