Camping Stein

7,9

3 reviews over Camping Stein in het Nederlands

Simon Brandenburgh
2-8-2017

We hebben hier bijna 3 weken gestaan. En we hebben een heerlijke vakantie gehad. Faimilie Stein is erg vriendelijk we werden vriendelijk ontvangen, We hadden een hele mooie ruime plaats voor onze caravan en voortent.
Deze camping is zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, er is een leuke speeltuin, je zit vlak aan het water en het sanitair is gewoon goed in orde. Enige nadeel is douchen met een muntje, maar ook daar wen je aan en je hebt tijd genoeg. Dit was voor ons de eerste keer kamperen in Duitsland en dat is ons zeer goed bevallen. Wij komen graag weer terug op deze camping. Een echte aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het is een idyllische plek

anoniempje
13-8-2010

Prachtige camping, vriendelijke mensen. Sanitair is super schoon. En je hoeft niet met de toiletrol over de camping. Dit is gewoon aanwezig.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 02 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima basis camping

Sandra
17-8-2009

Mooie camping met kleinere staplaatsen. Erg druk in het hoogseizoen met veelal Duitsers. Prachtige rustige ligging en voldoende restaurants in de buurt. Ook keuze te over qua bezigheden en wandelen en mountainbiken. Wel een nattere ondergrond als het geregend heeft.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 17 2009 16:50:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stein in Bad Endorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.