Camping Stein

Weer vandaag15°
Camping Stein
7,9

10 reviews over Camping Stein in het Nederlands

Mooie camping , maar onvriendelijke eigenaren

Karin olde Hendrikman
16-8-2017

Prachtig gelegen camping.en wij hadden de mooiste plek aan het meer. Alleen bij storm en regen de meest verschrikkelijke. Daardoor veel schade aan caravan en voortent. Gevraagd bij de receptie voor bewijs van storm en kreeg deze direct. Maar er werd niet gevraagd of er iets gebeurd was en of wij schade hadden!!!! Volgende dag bij teruggave van het slagboompasje werd er nog niet gezegd van goede terugreis.

Gereisd Met partner in juli 2017

Simon Brandenburgh
2-8-2017

We hebben hier bijna 3 weken gestaan. En we hebben een heerlijke vakantie gehad. Faimilie Stein is erg vriendelijk we werden vriendelijk ontvangen, We hadden een hele mooie ruime plaats voor onze caravan en voortent.
Deze camping is zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, er is een leuke speeltuin, je zit vlak aan het water en het sanitair is gewoon goed in orde. Enige nadeel is douchen met een muntje, maar ook daar wen je aan en je hebt tijd genoeg. Dit was voor ons de eerste keer kamperen in Duitsland en dat is ons zeer goed bevallen. Wij komen graag weer terug op deze camping. Een echte aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer onprettige plek, niet vriendelijk personeel

Peter Akker
6-7-2017

2 nachten op deze camping doorgebracht. Mooie plek op de zeltwiese...Echter....belachelijke regel dat je niet met de auto je spullen naar de plek mag brengen. 4 meter achter je staan caravanbewoners (wel allemaal in het gelid en de deurtjes de zelfde kant op) gewoon met auto en al!!!!. Al je hebben en houden in een gammele kar laden en dan maar 3 keer heen en weer maar de parkeerplaats lopen. Parkeerplaats kost 2 euro per dag maar is vrij voor camping gasten. Je krijgt echter wel parkeerkosten op je rekening! Douchen kost halve euro voor pak um beet 2 minuten. Ditwas eens maar nooit meer. Er zijn genoeg andere campings te vinden in dit mooie gebied...betet een andere zoeken.

Aanbevelenswaardig.

Kraal, Ad
13-9-2016

Camping Stein is een kleine gezellige en keurige camping, pal aan de Simmsee. Vriendelijke eigenaars. In de omgeving genoeg te doen en te zien. Om te fietsen zijn een aantal goede kaarten en sterke fietsbanden hard nodig. In bewegwijzering is men niet zo sterk en asfalt fietspaden zijn ook niet ruim vertegenwoordigd. Tegenvaller was het restaurant dat zogezegd bij de camping hoort. Toegegeven, de Grill Abend was goed. Maar eten van de kaart was dik onvoldoende. Of je moet van erg dunne schnitzels houden. Dat was ruimschoots beter in het dichtst bijgelegen Landgasthaus in Bad Endorf. Je moet een beetje mazzel hebben met het weer. Dan kan je in dit stukje Beieren, op en vanaf deze camping, een uitstekende vakantie beleven.

Gereisd Met partner in juli 2016

fantastsich

Werner
13-9-2015

Wij waren op doorreis vanuit Kroatië naar huis en hebben er slechts 1 nacht verbleven. We werden er zeer vriendelijk ontvangen en kregen er de nodige uitleg. Het is een rustige locatie in een zeer mooie omgeving. De aanwezigheid van de ezels en de pony is zeker een meerwaarde. Zeer proper sanitair dat dag en nacht beschikbaar is. Gewoon een toplocatie om tot rust te komen.

Het is een idyllische plek

anoniempje
13-8-2010

Prachtige camping, vriendelijke mensen. Sanitair is super schoon. En je hoeft niet met de toiletrol over de camping. Dit is gewoon aanwezig.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 02 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima basis camping

Sandra
17-8-2009

Mooie camping met kleinere staplaatsen. Erg druk in het hoogseizoen met veelal Duitsers. Prachtige rustige ligging en voldoende restaurants in de buurt. Ook keuze te over qua bezigheden en wandelen en mountainbiken. Wel een nattere ondergrond als het geregend heeft.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 17 2009 16:50:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Ondanks goede cijfers niet nog eens

Philippine
30-8-2008

Hoewel ik vrij hoge cijfers heb gegeven ga ik toch niet nog een keer naar deze camping terug. Dit heeft een paar redenen. Eerst het positieve maar eens noemen: inderdaad een mooie, rustige plek aan de Simmsee. Geen animatie ed en daardoor lekker rustig. Supergoed sanitair (een gebouw voor de hele camping en naast de hoofdingang van de camping gelegen, niet erg sfeervol). Prima fietsomgeving.

Dan het mindere: hebben wij juist niet zo'n hoge pet op van de beheerders. Misschien omdat het het einde van het seizoen was of zo maar ik vond de vrouw 'des huizes' af en toe bot en onvriendelijk (bv toen ik niet gelijk begreep wat ze bedoelde toen ze dat in het duits zei); Het volgende moment was ze weer ok. Verder konden we, terwijl de camping half leeg was, maar kiezen uit twee plekjes, werkelijk de meest drassige van de hele camping omdat er weinig zon kwam. Als laatste vind ik douchen met een muntje niet bepaald een ontspannende bezigheid

Gereisd Met partner in augustus 2008

prima camping

m h
11-8-2008

ligt aan een meertje met uitzicht op de bergen. Een prima en veel rustiger alternatief voor campings aan de Chiemsee en bij Fussen. Heel veel seizoensplaatsen maar buiten de duitse vakanties merk je daar niet zo veel van. Aardige beheerders. Kamperen bij nat weer in een tentje is overigens een probleem: de grond raakt snel verzadigd door regen en kampeer je in de plassen, plus dat de grond gaat stinken. Er is een speciaal tentenveldje wat mooi aan het water ligt maar bij aanhoudend nat weer is het raadzaam om te vragen naar een plek op één van de hoogste terrassen. Maar onze ervaring is helaas dat je het ook daar niet lang volhoudt in een tentje. Gewoon te drassige grond. Jammer, want het is echt een fijne plek om te kamperen. Met overigens ook een goeie 'slecht weer"-accomodatie.

Gereisd Met partner in augustus 2008
2007

Klassecamping

maria en john prevaas
5-5-2007

Klassecamping. Ligt aan een ydillisch meer, met mooie ligweide en langzaam aflopende oever. Zwemmen, surfen en zeilen mogelijk. Prima verzorgde staanplaatsen op gras. Uitstekend geschikt voor een langer verblijf.

Gereisd Anders in Sat May 05 2007 10:01:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stein in Bad Endorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.