Reviews over Bad Brueckenau

Geweldig

Conny Uijtdewilligen,
    14-1-2018

Prachtig hotel Leuke sauna,mocht iets groter zijn

Dorint Resort & Spa Bad Brückenau, Gastgeberin, 18-1-2018

We are very sorry that your stay did not meet your expectations at all.

Hopefully we may welcome you once again to convince you of we can do it better. We would be very happy!

Your Dorint Resort & Spa Bad Bruckenau

Voor 1 nacht prima

Ingrid,
    6-8-2017

Prachtige ligging, schone kamers, niet heel vriendelijk ontvangst, vooral toen ik vroeg naar half pension (dit bleek geen warm eten te zijn) en ik opperde om dan maar ergens uit eten te gaan (na 7 uren in de auto heb je wel trek). 'n Aanrader is tegenover 't Dorint hotel in 't park, betaalbaar eten en goed.

Ontbijt was prima. Kortom voor 1 nacht prima

Geweldig

Sophie,
    30-7-2017

Wat geweldig mooi gerenoveerd! We komen hier al voor de 7e keer en altijd uitstekend, maar dit jaar is de zijvleugel open gegaan na een jaar her opbouwen. We waren hier 6 nachten.Wat een mooie luxe kamers met airco, koelkastje, prachtige aankleding en geweldige mooie badkamer. Het ontbijt was ook weer overweldigend en zeer uitgebreid. Jammer dat het dineren in dit hotel best wel prijzig is, maar omliggend voldoende restaurants om te eten. De wellness in dit hotel is ook fantastisch met een heerlijk verwarmd openlucht zwembad en ligstoelen buiten aan het zwembad. Al met al een heerlijk hotel om te ontstressen en uit te rusten. Verwacht hier geen vertier dicht in de buurt. Wel mooie wandelomgeving.Het dorp is niet veel en de dichtstbijzijnde leuke stad is Fulda op ongeveer 30 km.

Dorint Resort & Spa Bad Brückenau, Gastgeberin, 6-8-2017

Thank you so much for your lovely comment. We are so happy, that you had a relaxing time in our hotel.

It is so nice that you enjoyed the rooms in our new park wing so much.

Hopefully we can welcome you again in our hotel. You are always welcome!

Your DORINT RESORT & SPA BAD BRÜCKENAU

Heerlijk ontspannen!

Baresie,
    28-7-2015

Spa Bad Bruckenau is heerlijk om even lekker te genieten van natuur, een mooie accomodatie en heerlijk eten.

Kom tot rust

Bert duijkaerts ,
    10-6-2015

Geweldige omgeving , kom compleet tot rust . Al jaren mijn midweek favoriet , kuhr kapelle , torte , liebe nette leute enz enz . Gewoon je zelf eens gunnen .

Bad Brueckenau scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews