Camping Kur-Gutshof Arterhof

Camping Kur-Gutshof Arterhof
5,4

Matig

5 reviews over Camping Kur-Gutshof Arterhof in het Nederlands

Nooit meer, niks voor gezinnen

van Lieshout,
12-8-2018

Puur gericht op, steeds terugkerende, ouderen... 95% van de gasten bestaat uit 80 Plussers.. waar men voor rent. Wat inhoud dat je weggekeken wordt in het zwembad.. op de deur hangt zelfs een A4 met de tekst om met kinderen rekening te houden met anderen gasten, en dat je daarom tussen 13 en 15 komt zwemmen.. te zot voor woorden!! Ben je, zoals wij, later.. dan wordt je boos aangekeken en mag het geföhnde haar van de dames niet nat worden, dus niet plonsen in het zwembad.. wil je gaan eten, wat overigens wel goed is, dan reserveer maar.. want alle tafeltjes zijn bezet/gereserveerd door de vaste club.. wat een dooie bedoening zeg. Totaal niet gezellig.. en het stikt er overigens van de honden.. en die keffertjes mogen alles van hun baasjes..er is een spaart gedeelte om met de hond te staan. Maar heb je een dikke camper, en kom je hier jaarlijks terug dan maakt dat schijnbaar ook niet uit.. bah!

Flinke tegenvaller!!!

Vd Mortel,
10-8-2018

Na de site, en reviews hier, gezien te hebben.. zijn wij vol verwachting hier naartoe gegaan.. wat een spijt. Zwembad is klein.. wat foto's niet doen vermoeden.. we kregen de laatste plek op de camping.. terwijl bij aankomst nog zeer veel plekken vrij waren.. we stonden, omdat we geen keus hadden, op het "honden" gedeelte, met naast ons een irritant blaffende hond.. om niks. Er wordt verschil gemaakt in het standaard toiletgebouw, en het premium toiletgebouw. Daar Kun je met een "normale" plek dus ook niet naar binnen.. slaat nergens op! Na 1 nacht zijn we vertrokken, ipv de 4 die we geboekt hadden. Ons inziens het geld niet waard! Voor ons nooit meer!!

fantastisch, echt Bayern, veel luxus

L. Anzinger
2-5-2016

Echt een heel fijn weekeinde gehad. Gezellig opde Camping (gratis!) in het (niet te groot) termaalwater zwembad de spieren lekker soepel maken, dan in het echt origineel bayrische gezellge Restaurant (het eten: grote lekkere porties voor weinig geld) de avond laten uitzakken. Rustig, weinig kinderen. Ook erg geschikt voor fietsers, heuvel af en heuvel op over klijne straatjes waar je bijna geen Auto tegen komt. De grote Therme is ongeveer 1,5km afstand, Maar er gaat (gratis) een paat maal per dag een Badbusje.

Her personeel ist erg goed, en de Chefin is een gezellige vrouw.

Ann de overkant van de straat (weinig verkeer) is nog een gezelige tuin met een kinderboerderij en een zwemvijver)

een aanrader

margreet
12-8-2013

Deze camping ligt in een rustige omgeving. We hebben genoten van de gastvrijheid, de heerlijk broodjes, het eten en de zwembaden.

Je kunt wandelen en fietsen in de omgeving en BadBirnbach, een gezellig plaatsje, ligt vlakbij.

Er staan bijna alleen campers en caravans.op plaatsen met steentjes.

Dat was even wennen toen we dat zagen. Wij hebben met onze vouwwagen op het gras gestaan aan de rand van de camping en dat is ons goed bevallen.

de camping is goed verzorgd alleen je moet stroom muntjes kopen en die dus zelf in een meter stoppen als je dus een dagje weg bent geweest en je bent vergeten te kijken op de meter kan het dus zijn dat als je terug komt je geen stroom hebt en je ijskast dus al uren uit staat.

verder is de camping een kur camping dat wil dus zeggen dat de gemiddelde leeftijd ruim boven de 65 licht.

het is dus geen camping om met kinderen naar toe te gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kur-Gutshof Arterhof in Bad Birnbach , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kur-Gutshof Arterhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.