Hotel St. Georg

• Ligging t.o.v. pistes2,0

1 review over Hotel St. Georg

• Onvoldoende: 1 - 5

• Ligging t.o.v. pistes2

Leider haben wir, 2 Ehepaare, den Eigentümer nur 1 x gesehen. Ansonsten alles schriftlich. Hatten 2 Appartments im Bergkristall und Frühstück nachgebucht - für 9,00 €- zuviel des Guten. Ich weiß nicht, wofür hier die 4* stehen. Bestimmt nicht für Sauberkeit und Freundlichkeit. Bei der Bezhlung mußten wir die Chefin darauf aufmerksam machen, wenn das Lesegerät für die Kartenzahlung nicht geht, man die Sparkasse ml anrufen sollte. Also - falls Sie überlegen - Finger weg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. Georg in Bad Bayersoien, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. Georg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel St. Georg scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.