Appartement Alpenblick

2006

Wij zijn al 2 keer verbleven in appartement Alpenblick

Maggy Vanderspikken
15-2-2006

Wij zijn al 2 keer verbleven in appartement Alpenblick.De laatste keer was in het jaar 2004.Verleden jaar waren wij te laat om te reserveren.Dit jaar in juli 2006 hopen wij plaats te hebben.Wij houden van de rust en zonder twijfel zal je die daar zeker vinden. En de vriendelijkheid van de mensen is ook een pluspunt, en die vindt je daar ook.En dan de zon er nog bij en je hebt alles wat je hartje nodig heeft.

Gereisd Anders in Wed Feb 15 2006 12:55:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Alpenblick

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alpenblick in Bad Bayersoien, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alpenblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.