Hotel St. Georg

Wellness hotel, KinderhotelWeer vandaag16°-3°
Hotel St. Georg
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor St. Georg voor je op een rij gezet:

Neckermann

2008

Mooi, maar niet kindvriendelijk

Sandra
9-8-2008

Toegezegde familiekamer door Pharos, bleek 2 persoonskamer met 2 bijgezette bedden. Geen 35 m2 maar eerder 20 m2. Wel mooie ruime badkamer.

Kinderbuffet was niet 's avonds maar 's middags. Het diner was voor kinderen veel te culinair. Wel een mooi hotel, mooie accomodatie.

Gratis fitness, zwembad en goed ontbijt.

Gereisd familie in augustus 2006

Ons verblijf in St Georg was ons goed bevallen. Gratis parkeren en drank prijzen top. half liter bier 2.50. Zwembad erg schoon met een kleine zonneweide. Eten in Buffetvorm was van goede kwaliteit.

Gereisd familie in juli 2008

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. Georg in Bad Aibling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. Georg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.