KinderhotelWeer vandaag18°2°
8,6

4 reviews over Hotel Schmelmer Hof in het Nederlands

Leuk hotel met prima faciliteiten zoals zwembad en sauna. Welness heeft 2 saunas, een infrarood en een stoomcabine. Ook diverse douches enz. Prima keuken die nog laat beschikbaar is. Geschikt voor tussenstop maar ook voor langer verblijf. Mooie omgeving voor wandelen of fietsen.

! Hotel heeft lastige structuur met overal hoogteverschillen en trapjes! Lastig om met je koffer naar je kamer te sjouwen! Niet geschikt voor minder validen! 😣

Alles is prima schoon en uitstekend onderhouden. 😀Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wi-Fi werkt goed op alle kamers. 😀

Gereisd met partner in mei 2018

teleurstellend

cees en jolanda,
29-6-2017

Wellness prima. Hygiene prima. Ontbijt prima. Avond eten zeer middelmatig en smakeloos. Service en persoonlijke aandacht slecht. Kamers schoon maar erg oubollig met jaren 80 inrichting. Klein. Verwachtingen worden veel te hoog voorgesteld. 3 sterren zou beter zijn.

Gereisd met partner in juni 2017

Wij hebben met ons gezin bewust (in verband met de allergieën van ons zoontje) een appartement geboekt. Dit wordt ook aangegeven op het moment dat je een boeking wilt doen voor twee volwassenen en twee kinderen.

Helaas bleek ons appartement niet meer dan een ''grote'' (donkere) tweepersoonskamer te zijn waar twee bedden bijgezet waren. Er was geen sprake van een kitchenette of iets dergelijks, zelfs geen waterkoker of koffiezetapparaat!

Bij de receptie kregen we het antwoord dat een appartement niet per se een kitchenette hoeft te bevatten.... Dat was niet hun definitie van een appartement; ze hadden blijkbaar maar enkele appartementen die reeds volgeboekt waren.

Het had netjes geweest als we daar bij de boeking van op de hoogte gebracht zouden worden. Daarnaast was de meneer bij de receptie zeer onvriendelijk en totaal niet onder de indruk van ons ''probleem''. Er werd totaal niet geluisterd of gezocht naar een passende oplossing. Erg jammer.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

D-reizen

Ideaal voor op doorreis met de kinderen.

Fam Reuvers
9-7-2010

Goed zwembad en heel warm. Grote kamers. Vaste bedden. Euro 100,- per nacht voor de hele familie met kinderen van 11 en 14 jaar. Alles klopt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schmelmer Hof in Bad Aibling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schmelmer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.