Reviews over Bad Aibling

Prima hotel als tussenstop, maar ook langer.

Ton,
    30-5-2018

Leuk hotel met prima faciliteiten zoals zwembad en sauna. Welness heeft 2 saunas, een infrarood en een stoomcabine. Ook diverse douches enz. Prima keuken die nog laat beschikbaar is. Geschikt voor tussenstop maar ook voor langer verblijf. Mooie omgeving voor wandelen of fietsen.

! Hotel heeft lastige structuur met overal hoogteverschillen en trapjes! Lastig om met je koffer naar je kamer te sjouwen! Niet geschikt voor minder validen! 😣

Alles is prima schoon en uitstekend onderhouden. 😀Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wi-Fi werkt goed op alle kamers. 😀

Unieke locatie in oude kazerne

Jan,
    1-10-2016

Het hotel ligt even buiten het centrum van Bad Aibling. Het is er zeer net en het ontbijt verdient een 10/10. Wij hadden een kamer op de eerste verdieping, dus enkele trappen nemen is wel een beetje lastig met je bagage. Voorts is er een moderne sauna en stoombad met een mooi zwembad. De bar aan het zwembad is wel gesloten op zondag en maandag, dat is wel een minpunt. Tijdens ons verblijf was er een bruiloft maar daar hadden wij totaal geen last van. Wij hebben er ook electrische fietsen gehuurd waarmee we een mooi tochtje naar Rosenheim hebben gamaakt, waar er net bierfeesten aan de gang waren, ein prosit !

Uitstekend hotel als overnachtingsadres

Hans,
    2-7-2014

Zeer gastvrij personeel, goede hygiëne, luxe kamer en een voortreffelijk ontbijt tegen een zeer schappelijke prijs.

Voor een beetje meer €'s heb je een kamer met airco, zeker doen in de zomer!

Prima hotel!

Keuning,
    21-8-2012

Op een oude amerikaanse basis is een zeer modern hotel gebouwd, verdeeld in verschillende gebouwen. Het ligt redelijk in the middle of nowhere, er is in de buurt amper iets te doen. De hotelkamers zijn groot, modern en netjes! Het restaurant is heerlijk en dichtbij de hotelkamers; ideaal met babyfoon bereikbaar als je kinderen hebt. Prachtig uitzicht, mooie natuurlijke zwemvijvers, subliem ontbijt. Kortom: super uitvalsbasis onderweg naar Oostenrijk of of doorreis naar Italie. Het ligt op 5 km van de snelweg.

Perfect voor overnachting

jlgeels,
    20-8-2012

Een perfecte locatie voor een overnachting voor doorreis.

Een slaapkamer voor de ouders en een uittrekbed voor de kinderen.

Verder een klein keukentje dat tegen geringe kosten gebruikt kan worden en een badkamer en balkon. Het ontbijt is prima. Het gastehaus ligt tegenover het spoor maar van de trein heb je geen last. Het is circa 10 minuten lopen naar het kleine gezellige centrum. Bij vertrek konden de kinderen een beertje uitzoeken.

Bad Aibling scoort een 7,2 uit 10, op basis van 4 reviews