Hotel Ibis Augsburg Beim Hauptbahnhof

Hotel Ibis Augsburg Beim Hauptbahnhof

6.2Voldoende

Duitsland, Beieren, Augsburg

6.2Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Augsburg Beim Hauptbahnhof voor je op een rij gezet:

• Sauna

5 reviews over Hotel Ibis Augsburg Beim Hauptbahnhof

• 4.06-12-2013

Met een geweldig bed alleen kom je er niet!

De problemen begonnen bij het inchecken, tot twee maal toe op één dag werkte de sleutelkaart niet en dat terwijl de computer aan de receptie crashte, zodat het hek van de dam was! De volgende schok was de grootte van de kamer en de badkamer, die echt niemand blij zou kunnen maken (hoogzwangere vrouwen of dikkere mensen kunnen het toilet helemaal niet bereiken, omdat ze bijna blijven vast zitten en mensen groter dan 1,90m kunnen niet meer opstaan, omdat ze op de pot vast zitten, omdat de muur ze blokkeert). Een vreselijk geur op de gang op de vijfde verdieping en in de lift op de eerste dag droegen zeker niet bij aan een goed gevoel (het hotel probeerde de geur te verhelpen met sprays. Het resultaat was miniem). Het personeel in de ontbijtzaal kent de hotelregel van 15 minuten even slecht als het woord 'alstublieft' (enkel op verzoek en na er op gewezen te worden dat de klanten dit leuk vinden). Voor het ontbijt €10 nee, dank je, dat was het echt niet waard! Maar veel lof voor het bed, dat was prima. Maar nooit meer naar het Ibis aan het treinstation van Augsburg.

Gereisd in december 2013

• 7.20-11-2013

Minikamer, minibadkamer.

Ik heb nog nooit zo'n kleine kamer gehad. In de badkamer kon je je zelfs niet afdrogen... En je kon er niet omvallen, daar was het te klein voor.

Gereisd in november 2013

• 7.20-10-2013

Goed hotel.

Het hotel ligt vlakbij het centraal station en is dus uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Winkels om te winkelen vindt u in de buurt. De kamer en het hotel waren schoon en netjes.

• 7.14-10-2013

Afrekenen moet je al doen bij het inchecken - Mini

Het Ibis Augsburg HBF ligt op loopafstand van het centraal station van Augsburger, is in een gebouw van zes verdiepingen ondergebracht en beschikt over ongeveer 150 kamers. Bij het inchecken moeten de gasten al hun rekening betalen. En zelfs ook als je boeking met je credit card verzekerd is en ook van zulke gasten die deelnemen aan het Accor-klantenbindingsprogramma (Le Club). Mijn bezwaar was dat ik toen nog niet wist of ik de volgende morgen wilde ontbijten (het bedrijfstarief was niet inclusief ontbijt) en dat dan bij de check-out wou betalen (omdat het ontbijt op de rekening voor mijn bedrijf moest). Ik werd toch verplicht te betalen met mijn creditcard (alleen voor de overnachting). De kamers zijn erg klein, vooral de minibadkamer. Als je op het toilet zit, heb je de muur direct voor je neus. aan de wastafel zijn de plaatsverhoudingen ook al niet veel beter. De grootte van de douchebak is prima. Elke vierkante centimeter van de kamer wordt benut. Direct voor de elektrische radiator staat er een bank met kussens, ook niet echt ideaal, om de kamer tijdens de winter op kamertemperatuur te houden. De verlichting boven het bureau maakt veel lawaai en werkte me al na 15 minuten op de zenuwen. Ik ken wel betere Ibis hotels met twee sterren+ in Duitsland. Ik kan het Ibis Augsburg aan het station in geen geval aanbevelen wegens de te kleine badkamer en de gaande praktijken in het hotel, al bij de check-in te moeten betalen.

• 6.11-10-2013

Directe verkeersverbinding.

Het hotel ligt op slechts enkele meters van het centraal station van Augsburg en biedt de ideale uitvalsbasis voor cruises naar München. De inrichting van het hotel is echter zeer schroom en is ook niet meer van de nieuwste.

0 tips over Hotel Ibis Augsburg Beim Hauptbahnhof

0 vragen over Hotel Ibis Augsburg Beim Hauptbahnhof