Reviews over Aschau im Chiemgau

Eenvoudige rustige camping in het groen

Anja
    9-8-2016

Eenvoudige rustige groene camping met schoon sanitair. Wel erg nat terrein na flinke regenbui

Kleine overnachtingscamping.

peterrodenrijs
    21-8-2013

Kleine camping, rustig, maar het sanitair was schoon. Voor de rest geen andere faciliteiten aanwezig. Prima voor 1 overnachting.

rustige camping voor een overnachting

H. Buckens
    7-8-2013

De camping is een beetje gedateerd, het groen wordt niet meer zo goed onderhouden. Ik moest eerst een vuilniszak brandnetels en onkruid wegknippen. De plaatsjes zijn klein. De receptie is niet altijd "bemand" Je moet de gastvrouw bellen als je haar nodig hebt. Voor een enkele nacht is het wel een prima plekje. Bij inschrijving ontvang je een gästekarte en daar mee kun je gratis reizen met de trein van Aschau naar Prien. Leuk om naar Chiemsee te gaan!.

Am Moor

Ferdinand
    11-8-2012

Kleine camping waar je prima kunt staan op doortocht van of naar het zuiden. Klein, schoon en rustig. Eventueel een klein huisje huren voor een periode is ook mogelijk.

goed adres

c_branje
    11-5-2011

Dit is een prima adres om vanhieruit bezienswaardigheden in de omgeving te verkennen, zoals bv Herrenchiemsee.

Mooie kamer. De kamers hebben behalve een nummer ook een naam: wij hadden Fraueninsel. De kamer is aan de zijkant van het huis, met alleen wandelpad erlangs en een klein kabbelend beekje. Eigen badkamer. Goed ontbijtbuffet. Restaurants op loopafstand. De hond was welkom.

Aschau im Chiemgau scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews