Aschau im Chiemgau

We hebben een aantal aanbieders voor Aschau im Chiemgau voor je op een rij gezet:

Reviews over Aschau im Chiemgau

Eenvoudige rustige camping in het groen

Anja,
    9-8-2016

Eenvoudige rustige groene camping met schoon sanitair. Wel erg nat terrein na flinke regenbui

Gereisd met partner in augustus 2016

Kleine overnachtingscamping.

peterrodenrijs,
    21-8-2013

Kleine camping, rustig, maar het sanitair was schoon. Voor de rest geen andere faciliteiten aanwezig. Prima voor 1 overnachting.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

rustige camping voor een overnachting

H. Buckens,
    7-8-2013

De camping is een beetje gedateerd, het groen wordt niet meer zo goed onderhouden. Ik moest eerst een vuilniszak brandnetels en onkruid wegknippen. De plaatsjes zijn klein. De receptie is niet altijd "bemand" Je moet de gastvrouw bellen als je haar nodig hebt. Voor een enkele nacht is het wel een prima plekje. Bij inschrijving ontvang je een gästekarte en daar mee kun je gratis reizen met de trein van Aschau naar Prien. Leuk om naar Chiemsee te gaan!.

Gereisd met partner in juli 2013

Am Moor

Ferdinand,
    11-8-2012

Kleine camping waar je prima kunt staan op doortocht van of naar het zuiden. Klein, schoon en rustig. Eventueel een klein huisje huren voor een periode is ook mogelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

goed adres

c_branje,
    11-5-2011

Dit is een prima adres om vanhieruit bezienswaardigheden in de omgeving te verkennen, zoals bv Herrenchiemsee.

Mooie kamer. De kamers hebben behalve een nummer ook een naam: wij hadden Fraueninsel. De kamer is aan de zijkant van het huis, met alleen wandelpad erlangs en een klein kabbelend beekje. Eigen badkamer. Goed ontbijtbuffet. Restaurants op loopafstand. De hond was welkom.

Gereisd met partner in juni 2001
Aschau im Chiemgau scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews