Hotel Classico

Kleine hotelsWeer vandaag25°12°
Hotel Classico

We hebben een aantal aanbieders voor Classico voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Classico in het Nederlands

Ontzettend goed hotel

Orianda, 9-7-2015

Ik had geboekt via een touroperator. Moest echter door omstandigheden een dag eerder aankomen. Dit ging niet meer via de touroperator, echter na een telefoontje met het hotel zelf kon ik dit wel realiseren het hotel zelf. Super goed behandeld/ontvangen, uitstekende kamer, heerlijk rustig gelegen en een garage (gratis) erbij. Honden ook gratis overnachten. Ontbijtbuffet gewoon super, alles aanwezig en vers.

Wat ik erg op prijs stel is dat als men wederkeert in een hotel dat men herkent wordt en erg vriendelijk wordt ontvangen (ook bij de eerste keer).

Zeer mooi, rustig gelegen hotel.

Orianda, 4-10-2013

Hotel zeer rustig gelegen in voetgangerszone. Parkeergarage via achterkant te bereiken, gratis. Hotel gelegen in een erg mooie wijk.

Zeer grote kamer met balkon en badkamer. Alles heel schoon.

Kamer te bereiken met lift, zelfs vanaf garage.

Eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Mijn hond was aangevallen door andere hond en zij belde meteen een dierenarts (het was weekend). Leefden ook erg mee en vroegen hoe het ging met de hond. Super!!

Alleen ontbijt te verkrijgen, maar je krijgt tips waar je in de buurt kan gaan eten. Ontbijt in buffetvorm, verse broodjes, grote kan koffie en eitje vers gekookt.

Naar centrum is zo'n 5min. per auto. Bushalte in de buurt van hotel.

Ik kom hier graag nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Classico in Aschaffenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Classico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Classico scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.