Hotel Classicostersterster

10Fenomenaal

Duitsland, Beieren, Aschaffenburg

Op vakantie geweest naar Classico?

10Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Classico voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Classico

• 10Orianda09-07-2015

Ontzettend goed hotel

Ik had geboekt via een touroperator. Moest echter door omstandigheden een dag eerder aankomen. Dit ging niet meer via de touroperator, echter na een telefoontje met het hotel zelf kon ik dit wel realiseren het hotel zelf. Super goed behandeld/ontvangen, uitstekende kamer, heerlijk rustig gelegen en een garage (gratis) erbij. Honden ook gratis overnachten. Ontbijtbuffet gewoon super, alles aanwezig en vers. Wat ik erg op prijs stel is dat als men wederkeert in een hotel dat men herkent wordt en erg vriendelijk wordt ontvangen (ook bij de eerste keer).

Alleen gereisd in juni 2015

• 10Orianda04-10-2013

Zeer mooi, rustig gelegen hotel.

Hotel zeer rustig gelegen in voetgangerszone. Parkeergarage via achterkant te bereiken, gratis. Hotel gelegen in een erg mooie wijk. Zeer grote kamer met balkon en badkamer. Alles heel schoon. Kamer te bereiken met lift, zelfs vanaf garage. Eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam. Mijn hond was aangevallen door andere hond en zij belde meteen een dierenarts (het was weekend). Leefden ook erg mee en vroegen hoe het ging met de hond. Super!! Alleen ontbijt te verkrijgen, maar je krijgt tips waar je in de buurt kan gaan eten. Ontbijt in buffetvorm, verse broodjes, grote kan koffie en eitje vers gekookt. Naar centrum is zo'n 5min. per auto. Bushalte in de buurt van hotel. Ik kom hier graag nog eens terug.

Alleen gereisd in september 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Classico voor je op een rij gezet:

2 tips over Hotel Classico

• Orianda, 04-10-2013

1001 Nacht, Arabisch Specialiteiten Restaurant. (Tegenover het hotel gelegen restaurant.)

• Orianda, 09-07-2015

Park Schönbusch, op loopafstand van het hotel.

0 vragen over Hotel Classico

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• WatersportKanoën, Snorkelen, Vissen
    • BuitensportenFietsen, Hiken