Reviews over Arnschwang

supergoed

Sonja,
    5-9-2010

Hotel Landhotel Brunnerhof in Arnschwang is een zéér goed hotel, vriendelijk personeel, héél uitgebreid ontbijtbuffet en een lekker 4 gangen avondmenu met menukeuze. Het hotel beschikt over een mooie Wellness in typische beierse stijl en er is ook Bierstube met biergarten aanwezig waar er 1 maal/week een beierse avond doorgaat. Het hotel is rustig gelegen maar het dorp Arnschwang heeft niets te bieden. Er is daar een apotheek, een supperette en een bakker + beenhouwer aanwezig en dan heb je het gehad. De omgeving heeft wel veel te bieden maar ee n auto is wel noodzakelijk aangezien de verdere afstanden. Het hotel is wel een aanrader voor mensen die van rust houden en de streek is een paradijs voor wandelaars en fietsers. Het enige minpunt van het hotel is de parking! Deze is iets te klein. Als er een feest is (trouwfeest, verjaardag, ed.) dan hebben de hotelgasten geen parking aan het hotel en ben je verplicht verder naar een andere parking te zoeken. De kamers zijn mooi ingericht.