Hotel Post garni

Kleine hotelsWeer vandaag-3°-6°
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Post garni voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Post garni in het Nederlands

Aardige kamer maar verder niets

Carolien,
19-8-2018

Het hotel is een dependance van het oude gebouw. Ligt aan de druke doorgaande weg in een industrie achtig terrein aan. Weinig ruimte voor een leuke wandeling. De kamer is netjes maar het was er bloedheet. We hadden een kamer op de bg vloer gevraagd maar zaten op de 2e verdieping. De plastic moltons zijn verschrikkelijk als het warm is....

Na 15:00 uur is er geen personeel meer aanwezig. Er kan in dit gebouw niets gegeten en gedronken worden en je kunt niet buiten zitten. Alleen het ontbijt is wel in het hotel beneden in de kelder bij de Welnessruimte .... Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar er was ook bijna niemand.

De Welness stelt niets voor, er zijn 2 kleine sauna's verder is er niets.

Dit hotel is prima als je een nachtje moet overnachten. Wie een gezellige plek zoekt als uitvalsbasis voor de vakantie heeft hier echt helemaal niets te zoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Post garni in Andechs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Post garni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.