Reviews over Altötting

Uitmuntende locatie

folieske,
    4-9-2011

Vriendelijke hospita die graag een praatje maakt met haar gasten en het hen naar de zin maakt. Ruime kamer, klein badkamertje met verouderde douche, de matrassen zijn te zacht (men verdwijnt er haast bijna in). Prima ontbijt (echter geen yoghurt of fruit) maar met voldoebde beleg en sterke koffie. Op de internetsite staat parkeerplaats aan huis, doch max 1 auto en van 19u tot 21u (dus 's nachts), parkeren kan wel langs de straatkant tegenover. Prima plek voor een lage prijs (Altötting is DRUK) en op een locatie slechts één straat verwijderd van de kapellplatz!

Altötting scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews