Hotel Brauereigasthof Maierbräu

Weer vandaag13°-2°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Brauereigasthof Maierbräu voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Brauereigasthof Maierbräu in het Nederlands

Met jonge kinderen

goed doorreishotel

Wittemans
14-9-2010

Mooi typisch duits hotel in een rustig dorp. Zeer nette en ruime kamers. s'avonds heel lekker gegeten en niet duur. Vriendelijke bediening. kortom een goeg hotel als je op doorreis bent

Goed adres voor een tussenstop

Arjan
17-11-2009

1 nacht verbleven. Goed adres voor een tussenstop. Ligt ong. 10min rijden van de snelweg af in een rustig dorpje. De kamers zijn ietwat gedateerd, maar verder prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brauereigasthof Maierbräu in Altomünster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brauereigasthof Maierbräu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.