Weer vandaag12°-5°
7,9

24 reviews over Camping Am Hauenstein in het Nederlands

Perfecte camping, vooral doen!

S. van de Wal,
21-10-2018

Gezien de tijd van het jaar was het zéér rustig op de camping. Mooi onderhouden terrein, mooi uitzicht vanaf de camping, goed verlicht avond/nacht. Het sanitair was zéér schoon en goed onderhouden. Voor kinderen, mooi natuur zwembad vlakbij de camping 150 m1. Echt een mooi wandelgebied. Al met al beslist een aanrader....

Gereisd met partner in september 2018

Goede camping in prachtige omgeving

RSchreuder,
24-8-2018

Goede camping. Vriendelijk ontvangst bij de receptie wat ook gelijk een klein campingwinkeltje is. Ruime plekken voor doorreis of om langer te staan. Sanitair is schoon en voldoende aanwezig. Naast de camping zit een kleine pizzeria waar je goed kan eten. Camping is rustig en ligt in mooie omgeving.

Gereisd met partner in juli 2018

Fijne camping

Janine,
23-8-2018

Hele aardige eigenaar en een leuke betaalbare blokhut om een paar nachten in te bivakkeren. Zeer compleet ingericht en ruim genoeg om er met vier personen in te slapen! Jammer dat het zo rustig was op dr camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Verrassende ervaring.

Pieter,
16-8-2018

Waren hier op doorreis naar Wenen. Voor doortrekkers ruime plekken. Mooi sanitair. Zeker ook moeite waard om wat langer te blijven.

Gereisd met partner in juni 2018

een goeie overnachting

b_neehoff,
17-8-2017

Dit is een leuke overnachting camping, goed eten kun je 100 meter verder op bij het openlucht zwembad. Aardige mensen, goed sanitair enz. een prima overnachting camping.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima doorreiscamping

Fam. Smit,
13-8-2017

Alleen contant betalen mogelijk. Geen verkeersgeluid.

Ruime plek op open veld, schone camping.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima camping om te overnachten

Corina,
13-8-2017

Wij hebben hier 2 nachten gestaan op onze heenreis. Camping ziet er netjes uit, geen afgebakende plaatsen, daardoor is het ook mogelijk aangekoppeld te overnachten. Sanitair was in orde, douchen met een 50-cent munt. Naast de camping ligt een natuurbad waar je tegen betaling in groene drab kunt zwemmen (wij vonden dat geen succes).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

ontzettend vieze doorreiscamping

mirjam
10-7-2016

Van 3 tot 5 juli hier gestaan op een mooie ruime plaats. Maar bij aankomst waren de douches al zeer vies, zowel wanden als vloer. Haren en schimmel en bij vertrek was er nog steeds geen schoonmaak geweest. Ook de toiletten 3 dagen niet schoongemaakt. En wil je stroom € 3.00 per dag. Geen wifi. totaal € 23.50 per nacht voor een wel zeer matige camping.

Gereisd met partner in juli 2016

Prima doorreiscamping.

prima doorreiscamping
17-8-2015

Prima doorreiscamping richting Kroatië. Konden zelf een plek uitzoeken. 's Morgens vanaf 07.00 uur lagen de verse broodjes klaar. Sanitair prima en schoon. Jammer dat je voor het douchen moet betalen. Rustige ligging nabij snelweg. Zeker voor herhaling vatbaar. Op de camping ligt een restaurantje waar wij prima hebben gegeten. Pinnen niet mogelijk!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Zeer de moeite waard

H.Stuut
2-4-2015

We hebben hier in juni 2014 ruim een week gestaan. We vinden het een bijzonder prettige camping. Vriendelijke ontvangst. Zeer mooi en schoon sanitair, prima douches met in elke douche een eigen muntautomaat.

Er is een groot veld voor doortrekkers en die komen elke dag. Hier kun je ook best langer staan. Hoger gelegen zijn en er verschillende etages en daar hebben wij met veel plezier gestaan. De plekken zijn zeer ruim.

Vlak bij de ingang is een pizzeria met lekkere pizza’s en een goed glas bier. Let op de ruhetag! We hebben ook leuk in de omgeving gewandeld en gefietst. Het dorp Velburg is de moeite waard om te bekijken en ook daar kun je lekker eten voor weinig geld. Net buiten het dorp is een Erlebniswelt, met een druipsteengrot en een klimbos ( voor de jongeren en wie zich jong voelt) Ook hier kun je weer lekker eten en drinken. De sfeer is er heerlijk ontspannen.

Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Hauenstein in Altenveldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Hauenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.