Hotel Wadenspanner

Kleine hotelsWeer vandaag14°5°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Wadenspanner voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Wadenspanner in het Nederlands

Groot hotel met generaties ervaring.

meersman jan
3-4-2015

de nabijheid van het schitterende Landshut deed ons dit hotel kiezen. Parkings rond hotel snel vol, want blijkbaar gekend bij agenten en werkvolk dat één nacht verblijft. Geen familiehotel dus. Eten erg Duits en in grote porties. Kamers redelijk, maar niet opmerkelijk en enkele zaken ontbreken, badkamer eng, en onvolledig. Ons tv toestel was wel nieuw maar totaal ontregeld. Kon niet worden verholpen. Vriendelijk onthaal is onbekend. Directe omgeving en dorpje is waardeloos. Gelukkig ligt Landshut vlakbij en was ons verblijf beperkt tot twee nachten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wadenspanner in Altdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wadenspanner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.