Hotel Villa Rosa

17 reviews over Hotel Villa Rosa in het Nederlands

Verrassend goed.

Kaak,
23-7-2018

Zeer goed verzorgd en compleet uitgerust. Een hele fijne verzorging door de vriendelijke gastheren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Goede ligging vanaf autostrade en prima service

Alexp
26-2-2017

Mooie kamers, goed ontbijt en vooral zeer gastvrij onthaal. Geen minpunten.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Op doorreis naar de Dolomieten in de krokusvakantie, op de gok een afslag voor München genomen op zoek naar een slaapplek met een gezin met 3 kinderen. Zeer welkom ontvangen! We kregen het hele appartement in de kelder van dit hotel, geweldig! De volgende ochtend een prima ontbijt, dus we konden uitgerust weer verder op weg. We onthouden deze plek zeker!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

droomhotel

rudolphie-eleveld
27-1-2014

Liefde vol ontvangst,is net een warm bad.Sfeervol ingericht.Mooi en schone kamer,er was fruit en bonbons,drankjes aanwezig.na een goede nachtrust een geweldig ontbijt met alles erop en aan.De gastheren gaven bij afscheid nog merci voor onderweg te knabbelen en dat na een lange reis, dat heeft een mens nodig.

Gereisd met partner in januari 2014

Fantastich in één woord !

André van Baest
29-8-2013

Op onze doorreis naar Oostenrijk verbleven wij (gezin met twee oudere kinderen) in dit hotel. Wij hebben aleen maar superlatieven voor de twee ondernemers in dit hotel. De aankleding, ligging, netheid, ontbijt én de werkelijk ongekende vriendelijkheid van het personeel is ongeëvenaard.

Absolute aanrader !!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Fantastisch verblijf!

Familie Bannink
9-8-2013

Wij zijn door deze heren geweldig ontvangen in het hotel, nadat wij met autopech zijn gestrand op doorreis naar Kroatie.

Dit hotel heeft de juiste ligging, gelijk aan de afslag Allershausen.

Het heeft een gezellig terras waar je heerlijk kunt genieten van drankjes dat door deze gastheren wordt verzorgd.

Er ontbreekt hier echter aan niets, alles is hier tot in de puntjes verzorgd, van de bad/kamers tot aan het ontbijt

Wij zijn door hun volledig in de watten gelegd.

Uiteraard hebben wij hier de terugweg ook weer overnacht. Wij gaan hier zeker nog een keer weer naartoe.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

prachtige tussenstop,

a schoen
27-7-2012

"Hotel Villa Rosa in Allershausen is de perfecte tussenstop voor de heen- of terugreis naar Italië, Kroatië vice versa.

Vlak langs de snelweg bij München, de file ontsnapt.

Twee zeer attente mannen in een prachtige ambiance. Ze hebben er iets moois van gemaakt. Tuin, kamers, entree, ontbijt zaaltje!

Ontbijt prachtig veel keus heerlijk en genoeg/onbeperkt.

Stoot je hoofd niet in het bijgebouw en met de voorramen dicht nauwelijks last van het verkeer dat al vroeg op gang komt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Ideaal onderweg-hotel

Bernhard
20-9-2011

Slechts een paar minuten vanaf de snelweg, maar toch rustig gelegen. Prachtig ingericht, klein hotel. Vriendelijke ontvangst. Mooie kamer. Ideaal voor een overnachting, maar wellicht ook voor een langer verblijf.

Gereisd met partner in september 2011

Zeer gastvrij en persoonlijk hotel

Edwin
26-8-2011

Erg stijlvol en afgewerkt hotel. Vriendelijke gastheren, waarvoor niets te veel is. Erg persoonlijk contact. Een aanrader voor anderen. Voor zowel een doorreisnacht, maar ook voor een stedentrip b.v. naar München.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Het hotel ligt vlak naast de snelweg.Vanuit een langdurige file een heerlijk ontvangst op het terras met drankjes en zoutjes. Er is geen restaurant bij maar dat is geen probleem ,er werd gelijk een tafel bij een verder opgelegen resaurant op loopafstand door de beheerders voor ons gereseveerd. S'avonds nog heerlijk op het terras gezeten,waar weer ons aan niets ontbrak(zelfs autan voor de vliegen werd ons aangeboden) Bij alles: het verblijf, de kamer , het ontbijt het kleine beetje extra aandacht door de beheerders,waardoor het einde van de vakantie een goede ontspannende afsluiting kreeg. S'morgens werden nog persoonlijke uitgezwaaid.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Rosa voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Rosa in Allershausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Rosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.