Hotel Villa Rosa

17 reviews over Hotel Villa Rosa

• 2018
    10Kaak23-07-2018

Verrassend goed.

Zeer goed verzorgd en compleet uitgerust. Een hele fijne verzorging door de vriendelijke gastheren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Alexp26-02-2017

Goede ligging vanaf autostrade en prima service

Mooie kamers, goed ontbijt en vooral zeer gastvrij onthaal. Geen minpunten.

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 9Linda01-03-2015

Geweldig onderweghotel op doorreis naar Italië!

Op doorreis naar de Dolomieten in de krokusvakantie, op de gok een afslag voor München genomen op zoek naar een slaapplek met een gezin met 3 kinderen. Zeer welkom ontvangen! We kregen het hele appartement in de kelder van dit hotel, geweldig! De volgende ochtend een prima ontbijt, dus we konden uitgerust weer verder op weg. We onthouden deze plek zeker!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 10rudolphie-eleveld27-01-2014

droomhotel

Liefde vol ontvangst,is net een warm bad.Sfeervol ingericht.Mooi en schone kamer,er was fruit en bonbons,drankjes aanwezig.na een goede nachtrust een geweldig ontbijt met alles erop en aan.De gastheren gaven bij afscheid nog merci voor onderweg te knabbelen en dat na een lange reis, dat heeft een mens nodig.

Gereisd met partner in januari 2014

• 10André van Baest29-08-2013

Fantastich in één woord !

Op onze doorreis naar Oostenrijk verbleven wij (gezin met twee oudere kinderen) in dit hotel. Wij hebben aleen maar superlatieven voor de twee ondernemers in dit hotel. De aankleding, ligging, netheid, ontbijt én de werkelijk ongekende vriendelijkheid van het personeel is ongeëvenaard. Absolute aanrader !!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 10Familie Bannink09-08-2013

Fantastisch verblijf!

Wij zijn door deze heren geweldig ontvangen in het hotel, nadat wij met autopech zijn gestrand op doorreis naar Kroatie. Dit hotel heeft de juiste ligging, gelijk aan de afslag Allershausen. Het heeft een gezellig terras waar je heerlijk kunt genieten van drankjes dat door deze gastheren wordt verzorgd. Er ontbreekt hier echter aan niets, alles is hier tot in de puntjes verzorgd, van de bad/kamers tot aan het ontbijt Wij zijn door hun volledig in de watten gelegd. Uiteraard hebben wij hier de terugweg ook weer overnacht. Wij gaan hier zeker nog een keer weer naartoe.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 9a schoen27-07-2012

prachtige tussenstop,

"Hotel Villa Rosa in Allershausen is de perfecte tussenstop voor de heen- of terugreis naar Italië, Kroatië vice versa. Vlak langs de snelweg bij München, de file ontsnapt.

Twee zeer attente mannen in een prachtige ambiance. Ze hebben er iets moois van gemaakt. Tuin, kamers, entree, ontbijt zaaltje! Ontbijt prachtig veel keus heerlijk en genoeg/onbeperkt.

Stoot je hoofd niet in het bijgebouw en met de voorramen dicht nauwelijks last van het verkeer dat al vroeg op gang komt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Bernhard20-09-2011

Ideaal onderweg-hotel

Slechts een paar minuten vanaf de snelweg, maar toch rustig gelegen. Prachtig ingericht, klein hotel. Vriendelijke ontvangst. Mooie kamer. Ideaal voor een overnachting, maar wellicht ook voor een langer verblijf.

Gereisd met partner in september 2011

• 10Edwin26-08-2011

Zeer gastvrij en persoonlijk hotel

Erg stijlvol en afgewerkt hotel. Vriendelijke gastheren, waarvoor niets te veel is. Erg persoonlijk contact. Een aanrader voor anderen. Voor zowel een doorreisnacht, maar ook voor een stedentrip b.v. naar München.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 10Fam Blok20-08-2011

opmerkelijk fantastisch met aandacht voor details

Het hotel ligt vlak naast de snelweg.Vanuit een langdurige file een heerlijk ontvangst op het terras met drankjes en zoutjes. Er is geen restaurant bij maar dat is geen probleem ,er werd gelijk een tafel bij een verder opgelegen resaurant op loopafstand door de beheerders voor ons gereseveerd. S'avonds nog heerlijk op het terras gezeten,waar weer ons aan niets ontbrak(zelfs autan voor de vliegen werd ons aangeboden) Bij alles: het verblijf, de kamer , het ontbijt het kleine beetje extra aandacht door de beheerders,waardoor het einde van de vakantie een goede ontspannende afsluiting kreeg. S'morgens werden nog persoonlijke uitgezwaaid.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

0 tips over Hotel Villa Rosa

0 vragen over Hotel Villa Rosa

Hotel Villa Rosa info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • De staf spreektDuits, Engels

• ReceptieExpress check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
      • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats