Hotel Schneider

9,2

14 reviews over Hotel Schneider in het Nederlands

Lucas van Seters
15-8-2019

Mooie omgeving. Dicht bij de snelweg.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima

Brielle
3-3-2019

Goed aan te rijden, Knusse uitstraling, prima hotel voor doorreis. Goede bedden, schoon, eenvoudig, maar lekker ontbijt.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

gewoon goed

Marteen
3-4-2018

Goede locatie op de snelweg, zeer mooie kamers en om te eten zijn er goede restaurants in het centrum van Allersberg

Gereisd Met partner in maart 2018

Degelijk en moderne kamers

Evers
4-8-2017

Voor één nacht dit hotel geboekt op terugreis naar NL. Het hoofdgebouw oogt degelijk Duits. De familiekamer (in ons geval met 3 bedden) was in het tegenovergelegen gebouw. De kamer was heel netjes en modern (nagenoeg nieuw) met luxe sanitair. Eén nadeel was wel dat het erg warm in de kamer was. Voor het overige geen opmerkingen over de kamer, het ontbijt of het behulpzame personeel.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Zeer goed Prima Service

Arie
29-9-2016

.Bedden kussens zijn slecht. Geen klachten, Prima ontbijt en Diner

Gereisd Met partner in september 2016

Goed voor overnachting maar gehorig !

blutch
4-3-2016

Hier 1 nacht overnacht in een familiekamer in het tegenovergelegen hotel. Ruime kamer met 2 bedden en slaapbank en moderne badkamer met wc en douche. Wij hebben de avond ervoor daar gegeten en de volgende ochtend ontbeten. Was prima verzorgd en vriendelijk personeel. Enige grote nadeel: Geen tapijt in de hal/trappenhuis en erg gehorig.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2016

Teleurstellend

Fam. Holtkamp
9-8-2015

De kamers op de foto's zijn vast allemaal in het pand zelf. Wij zijn aan de overkant geplaatst, in een hotel wat van dezelfde eigenaar is. Zeer kleine kamer voor 3 personen, 3de bed is gewoon een oncomfortabele slaapbank wat uitgeklapt is. Badkamer is oud, klein en beschimmeld. Alles ook zeer gehorig hier! Misschien zijn alle goede recensies wel van het hotel Schneider zelf, maar als je pech hebt kom je aan de overkant van de straat terecht...

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Gewoon erg goed hotel.

Ron Meijer
5-7-2015

Familiekamer is erg handig.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Prima hotel met heerlijk ontbijt

Leunie
22-8-2014

Leuk, kleinschalig hotel met een aantal eigen parkeersplaatsen. De inrichting is zoals je dat vaker ziet in kleine Duitse hotels, ietwat gedateerd. Onze kamer was zeer ruim, met prima bedden, zithoek en balkon. Het avondeten in het restaurantje beneden is niet heel hoogdravend, maar het ontbijt daarentegen is erg lekker! Verschillende soorten versgebakken broodjes, verschillende soorten kaas, vlees en jam. Voor elk wat wils. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Nadat mijn vriend ziek was geworden, was het geen probleem om wat te drinken uit de eetzaal voor hem mee naar de kamer te nemen en ook een nachtje bijboeken was geen enkel probleem. De volgende ochtend werd heel vriendelijk geïnformeerd hoe het ging. Leuk om even met de auto naar de nabijgelegen Rothsee te rijden. Je kunt er heerlijk langs het meer wandelen.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eenvoudig en degelijk

W
27-7-2014

Prima hotel voor de doorreis, echter het hotel is het waard om er meerdere nachten te verblijven om de omgeving te bekijken. Kamers zijn ruim en schoon, badkamer is prima. Keuken is beperkt maar smakelijk. Ontbijt is prima. Men doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• WinkelsKapper
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Krant

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schneider in Allersberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schneider zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.