Pension Marga

Pension
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Marga voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Marga in het Nederlands

• Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Prima doorreis pension

ingrid bouman, 2-9-2009

Pension Marga ligt dichtbij de snelweg. Rustige en grote tuin waar de kinderen lekker konden spelen. Centrum dorpje is op loopafstand. Prima doorreispension richting Italie. Ontbijt goed.

niet aan te bevelen

P Schuurman, 7-6-2009

we zijn er in de krokusvakantie geweest om te overnachten.

het pension is redelijk goed te vinden, de laatste 50 meter rij je over smal pad, in de winter bij veel sneeuwval en gladheid geen pretje.

de aankomst was hartelijk, maar toch ook weer erg stil we hadden meer gasten verwacht.

We hebben er s'avonds gegeten, van de kaart welke eenvoudig maar wel goed was.

We sliepen in het appartement (voor 6 personen) in de kelder.

Het bed was goed, we hebben er goed geslapen.

Alleen was de kamer en sanitair niet schoon, we vonden de resten nog van onze voorgangers de prullebakken waren niet leeg.

Het ontbijtbuffet was redelijk, en daar kwamen we voor het eerst andere gasten tegen. Communiceren met hen was niet mogelijk doordat ze zeer gebrekkig Duits en al helemaal geen Engels spraken.

Het afrekenen duurde een half uur, met de hand werd er een rekening uit geschreven, voor zien van stempels zoals dat vroeger in de DDR ging.

Die sfeer hing dan ook in het gehele huis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Marga in Allersberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Marga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Marga scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.