Hotel Murrer

Hotel Murrer
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Murrer voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Murrer in het Nederlands

Zeer goed hotel

Annie
19-7-2016

Hotel Murrer is een zeer goed hotel. Mooie moderne kamer met badkamer, leuk zitje op kamer en ook op balkon. Goede keuken, prima ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel. ook de eigenaar zeer gedienstig en behulpzaam. Rustig dorpje , maar je zit in 10 minuten in Straubing. Een hotel om zeker nog eens heen te gaan.

prachtig uitzicht

Sebas
30-8-2011

niets te klagen alleen de kamers niet al te schoon verder perfect!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Murrer in Aiterhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Murrer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Murrer scoort een 8.92 uit 10 op basis van 38 reviews.