Hotel Gasthof Wagner

HotelWeer vandaag28°10°

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Wagner voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Gasthof Wagner in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prachtig overnachtingshotel met jonge kinderen

Fam.Hulsebos
3-11-2010

Leuk hotel met een buiten en een binnen speeltuintje. Heel goed eten en een lekker onbijt. In het dorpje is weinig te beleven, maar in deze ogeving kan je best leuk vakantie houden.

Wij hebben het hotel gebruikt voor een overnachting richting karintie en daarvoor is het hotel perfect geschikt (ze hebben ook 4 persoonskamers).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Wagner in Aichach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Wagner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasthof Wagner scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.