Adelzhausen

Reviews over Adelzhausen

Prima tussenstop op de route naar huis

Hans,
    3-7-2017

Op onze terugreis vanuit Italie veel files gehad en we waren het zat om 18 uur. De eerste de beste afslag genomen en bij toeval hier terecht gekomen. Voor € 60,- een simpele kamer maar prima kamer met incl. een fantastisch ontbijt.

Gereisd met partner in juli 2017

Ideaal als etappe hotel

M.G,
    26-9-2012

Het hotel is ideaal gelegen als tuussenstop hotel. Heel rustig en toch vlak aan de autosnelweg. De gastvrouw is heel vriendelijk en het het eten was er lekker. Ontbijt was meer dan voldoende en het enige minpuntje zijn de bedden, de matras is echt wel wat te dun en te hard maar goed, voor een nachtje is er dat niet zo erg.

Gereisd met vrienden in september 2012

super tijd geha

dennis,
    30-4-2011

echt super tijd gehad lekker eten leuke mensen alles

Gereisd met partner in juli 2003

Ideale plek op doorreis naar Oostenrijk

Johan,
    17-1-2011

Hebben er begin januari geslapen op doorreis naar Oostenrijk. Goed gasthof; sober en eenvoudig, met met een passievolle eigenaresse.

Kamers zijn goed. Schoon en netjes. Eetruimte was netjes (wel wat oud, maar dat maakt nu juist de charme) Eten was goed voor de prijs die je er voor betaald. Ontbijt: voldoende aanwezig.

Vriendelijkheid: super. Eigenaresse heeft hart voor de zaak; staat er met passie in; en dat al vele vele jaren. Leuk.

Vlak voor Munchen; dus op drukke dagen de ideale uitvalsplek.

Je moet er niet een week willen blijven (in de buurt vermoed ik vrij weinig te doen)

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011
Adelzhausen scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews